Vraag

Bestelling zonder artikelen

• 25 November 2021
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Goedenavond allemaal!

Ik heb net een bestelling gekregen van een klant, maar er staan geen producten in de bestelling. De betaalstatus bij Sisow staat op gelukt. De klant zegt dat er wel een bedrag van haar rekening is gehaald, maar dat er tijdens de bestelling iets mis is gegaan. De status in de webwinkel zelf staat op onbekend.

Heeft iemand dit eerder gehad/ weet iemand waardoor deze fout komt? Ik kan nu niet zien wat de klant besteld heeft en de klant krijgt natuurlijk geen bevestiging, want de status staat op onbekend “^^

Met vriendelijke groeten,

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

nog nooit meegemaakt. Weet niet wat de oorzaak is, maar misschien kun je het zo oplossen?

Kun je aan de klant een overzicht vragen van de producten die besteld zijn?

En vragen of ze een kopie van het bankafschrift kan meesturen.

Dan kun je desgewenst de order manueel aanpassen door de artikelen toe te voegen.

Reputatie 2
Badge +2

nog nooit meegemaakt. Weet niet wat de oorzaak is, maar misschien kun je het zo oplossen?

Kun je aan de klant een overzicht vragen van de producten die besteld zijn?

En vragen of ze een kopie van het bankafschrift kan meesturen.

Dan kun je desgewenst de order manueel aanpassen door de artikelen toe te voegen.

Dankjewel voor de tip! Ik heb toevallig wel een geslaagde Sisow transactie, dus ik kan het totaalbedrag zien. Ik heb gisteren al aan de klant gevraagd wat zij heeft besteld, dus het totaalbedrag zou overeen moeten komen. De klant heeft alleen nog niet gereageerd. De artikelen handmatig toevoegen is inderdaad een goede optie! 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @MKawaii,

Het gebeurt soms dat er een order zonder orderregels binnenkomt in de webshop. We weten niet precies waardoor dit wordt veroorzaakt. Wat is het ordernummer waarbij het in jouw shop gebeurde? Hopelijk kan jouw melding bijdragen aan het onderzoek.

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @MKawaii,

Het gebeurt soms dat er een order zonder orderregels binnenkomt in de webshop. We weten niet precies waardoor dit wordt veroorzaakt. Wat is het ordernummer waarbij het in jouw shop gebeurde? Hopelijk kan jouw melding bijdragen aan het onderzoek.

Bedankt voor de reactie! Een mysterie dus. Kan het er misschien zo zijn dat de klant tijdens de iDEAL transactie op de terugknop heeft geklikt in de browser? Op die manier is er wel een bestelling gedaan en betaald, maar heeft de winkel niet genoeg tijd gehad om de producten in te laden in de bestelling? (het is maar een suggestie, het zal vast niet kloppen)

Het bestelnummer is 4899.

Reputatie 5
Badge +6

Bedankt! Ik voeg hem toe aan de eerdere meldingen. We laten het weten als we een oplossing gevonden hebben.

Reageer