Vraag

Bestelling afronden lukt niet.

• 16 March 2022
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Is er momenteel weer een storing?

Ik krijg onderstaand bericht van een klant. Ze heeft het inmiddels 3x opnieuw geprobeerd en het lukt nog steeds niet.

Sorry, maar ik probeer het sjaaltje te bestellen, maar het loopt steeds vast, ik krijg na alles ingevuld te hebben te zien dat de betaling in twee stappen verloopt. Daarna loopt het vast….paar keer geprobeerd. Doe ik iets fout? Ik hoor het graag

Sorry voor dit gedoe hoor, ik klik gewoon iDeal aan via ING bank. Maar daarna opent het niet. Ik bestel vaak iets online en dit echt nog nooit gehad. 

9 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Het lijkt onderhand een gebed zonder end te worden…..

Te triest voor woorden dat de oplossing zo lang op zich laat wachten!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi,

Er is geen storing. Ik heb het net ook in je shop getest @Jacqueline en wordt netjes doorgestuurd naar de bankpagina van ING. 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi,

Er is geen storing. Ik heb het net ook in je shop getest @Jacqueline en wordt netjes doorgestuurd naar de bankpagina van ING. 

Bedankt voor het testen. Ik snap dan alleen niet waarom het haar niet lukt… Het was trouwens in de Tie Dye Shop. Ik weet niet in welke je getest hebt.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb het in 'thesouq’ en de Tie Dye shop getest. Zou het kunnen zijn dat de klant niet heeft geklikt op ‘ik begrijp het’? De popup die Klarna toont met daarin de info dat de betaling in 2 stappen wordt uitgevoerd heeft een zwarte ‘ik begrijp het’ knop. Daarop moet je klikken om door te gaan. 

Reputatie 6
Badge +7

Ik zal dat nog even navragen @Ebbe 

Reputatie 6
Badge +7

@Ebbe Dit heeft ze gedaan. Zie reactie van de klant hieronder.

Dat klopt, daar klikte ik steeds op, maar die knop werkte dus niet. En dan kom je niet verder…geprobeerd met ideal en achteraf betalen…bij beide werkte de knop ik begrijp het niet. Ik deed het op de iPad.

Reputatie 5
Badge +6

@Jacqueline Dat is wel apart. Normaal gesproken zou je dan in ieder geval wel door moeten kunnen klikken. Als dit niet lukt, dan zou ik de klant toch adviseren om de cache van de browser te wissen en het vervolgens opnieuw te proberen, hoe vervelend dat ook kan zijn.

Reputatie 6
Badge +7

We hebben het opgelost door haar een tikkie te sturen. Maar vervelend is wel dat als klanten niet mailen je dit eigenlijk nooit weet.

Hoe leeg je eigenlijk de cache op een ipad?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jacqueline,

In dit artikel van Apple lees je hoe je de cache kunt wissen op een iPad.

Reageer