Vraag

Bestellende klanten worden van webwinkel gegooid

• 25 November 2022
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

De laatste weken al verschillende klanten gehad die telkens als ze in de winkelwagen komen of zich willen aanmelden met hun account terug opnieuw op de homepage uitkomen met een lege winkelwagen en zonder ingelogd te zijn. Ze kunnen hun bestelling dan ook niet afronden.

Heb zelf ook account om offline orders in te geven en daar hetzelfde probleem mee.

Iemand bekent met dit probleem die de oplossing kent? Een medewerker van mijnwebwinkel.nl misschien?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

ik heb (nog) niets van gehoord

@Ebbe  jij misschien? 

Reputatie 5
Badge +6

Ja zeker, dat gebeurd hier ook wel eens. Volgens mij wordt er in de community ook al over gepraat. 
Het gaat vooral om inloggen aan het einde van het bestellen. Dus winkelwagentje vol, inloggen en dan winkelwagentje weer leeg. Ik hoor het niet vaak, maar het gebeurd zeker wel eens. Waarom? Echt geen idee. 

Dit Topic:

Reputatie 7
Badge +16

Er zijn inderdaad meerdere meldingen binnen gekomen. We hebben een vermoeden waardoor dit wordt veroorzaakt. De bug staat in deze sprint (=2 wekelijke periode waarin development o.a. ingeplande bugs oppakken) ingepland. Bij een nieuwe update meld ik mij hier.