Vraag

Beschikbaarheid artikel

• 4 November 2021
  • 10 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Goedemiddag,

Heb al gekeken op de community site en bij vraag en antwoord, maar is er ook een knop beschikbaar voor klanten om op de hoogte gehouden te worden wanneer een item weer op voorraad is?

Ik krijg vaak apps van klanten over items die snel uitverkocht zijn, maar ik zou het zo handig vinden als er een knop is dat klanten zelf op de hoogte gehouden kunnen worden zodat ze een mail krijgen als het item er weer is zodat ik niet iedereen weer af moet om een app te sturen :)

Groetjes Wilma 

10 reacties

Badge +2

100% gelijk Wilma, dat zou enorm handig zijn voor klant en ook voor ons

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Dit is inderdaad een toffe functie die zeker meerwaarde aan je shop biedt. We hebben in een eerdere verkenning onderzocht wat de impact is om dit te realiseren en deze is dusdanig groot dat er eerst andere zaken gerealiseerd moeten worden. Op (korte) termijn zal de functie dus niet worden gerealiseerd. Mochten hier veranderingen in komen, dan laat ik het hier weten.

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Ebbe,

Dankjewel voor je snelle reactie. Wat jammer dat dit nog niet op korte termijn kan worden gerealiseerd.

Heb ook geen idee wat er allemaal bij komt kijken om zo'n functie te kunnen aanmaken, maar blij dat er al naar gekeken is en dat jullie er ook mee bezig zijn.

Hopelijk kunnen jullie er nog naar kijken dat het alsnog op korte termijn gerealiseerd kan worden :)

Denk dat er vele met mij hier enorm blij mee zullen zijn :)

Fijn weekend!
Groetjes Wilma 

Reputatie 3
Badge +4

Is inderdaad een functie die ontzettend welkom zou zijn!

Goedemiddag,

Heb al gekeken op de community site en bij vraag en antwoord, maar is er ook een knop beschikbaar voor klanten om op de hoogte gehouden te worden wanneer een item weer op voorraad is?

Ik krijg vaak apps van klanten over items die snel uitverkocht zijn, maar ik zou het zo handig vinden als er een knop is dat klanten zelf op de hoogte gehouden kunnen worden zodat ze een mail krijgen als het item er weer is zodat ik niet iedereen weer af moet om een app te sturen :)

Groetjes Wilma 

Er is ooit een suggestie ingediend.. twee jaar geleden al, jullie kunnen hier ook stemmen.. maar of het helpt 😉https://feedback.mijnwebwinkel.nl/239

Reputatie 3
Badge +4

Ja, destijds al op gestemd!

Heeft niet geholpen :sweat_smile:, het aantal stemmen zegt blijkbaar niet zo heel veel :wink:

Reputatie 3
Badge +4

Klopt, helaas is onze prio niet de prio van een ander...

Klopt, helaas is onze prio niet de prio van een ander...

Is zo, maar als dit al een aantal jaar in de top 3 staat met de meeste stemmen zou hier wel naar gekeken kunnen worden. 

Reputatie 7
Badge +8

Heeft niet geholpen :sweat_smile:, het aantal stemmen zegt blijkbaar niet zo heel veel :wink:

Net weer 1 erbij 😉

Reageer