Vraag

Beperkingen van GROW

• 15 januari 2021
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik zit er over na te denken om mijn webshop te upgraden van GO naar GROW. Ik zag dat er jammer genoeg bij het pakket van GROW wel beperkingen zijn en nou vroeg ik mij af wat deze precies inhouden.

Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen? :)

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Van Go naar Grow kan je juist iets meer. Maar wat zou je willen? Misschien is het pakket voor jou wel gewoon voldoende. De grootste beperking is het aantal artikelen. Je kan altijd daarna weer upgraden naar Pro mocht dat nodig zijn.

Van Go naar Grow kan je juist iets meer. Maar wat zou je willen? Misschien is het pakket voor jou wel gewoon voldoende. De grootste beperking is het aantal artikelen. Je kan altijd daarna weer upgraden naar Pro mocht dat nodig zijn.

Ik zou graag meer producten kunnen plaatsen, want 10 producten word een beetje krap. Bij GROW kun je inderdaad wel meer producten plaatsen. Maar er staat dat er beperkingen zijn op het gebied van vormgeving, artikelinstellingen en betalingsmogelijkheden. Ik kan alleen nog niet vinden wat die beperkingen precies inhouden, vandaar de vraag.

Reputatie 2
Badge +3

Ik denk dat die beperkingen heel erg mee vallen. Ik heb meerdere webshops en maak de webshop eigenlijk altijd eerst in de grow versie tot hij naar mijn zin is qua vormgeving en ga dan pas vullen en upgraden naar Pro. Je kan met grow maar 3 foto's per artikel plaatsen. Bij Pro mag je er veel meer bij een artikel plaatsen. En je mag zodra je merkt dat het niet genoeg is alsnog verder upgraden dus ik zou zeggen gewoon proberen of je er mee uit de voeten kunt. Upgraden naar Pro kan altijd nog.

Reageer