Vraag

Bedrag niet geind waardoor klarna het bedrag heeft teruggestort aan de klant

  • 7 February 2022
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Vandaag kreeg ik een mailtje van een klant waarom ze het hele bedrag van de order als refund heeft gekregen en of er soms iets mis is gegaan. Het bedrag blijkt niet automatisch geïnd te zijn wat ik wel altijd aan heb staan. Dit is wel eens eerder gebeurd maar dan kreeg ik na een paar weken een mailtje dat er een bedrag nog niet geïnd was en kon ik dat alsnog doen. Helaas heb ik dat deze keer niet gekregen.

Ik heb de klant gevraagd of ze zo vriendelijke wil zijn of ze het bedrag aan mij terug wil storten. Het gaat hier om een order van 102 euro… 

Kan hier iets aan gedaan worden dat dit niet meer voorkomt?


6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Gaat de laatste tijd wel heel veel mis met orders. Ik wacht nog steeds op een bedrag van €276, wat bij de klant is afgeschreven en als order ergens is blijven hangen. Nooit in mijn order-overzicht terechtgekomen. Nu zit ik dus tussen Klarna en MWW in wachtend op wie dit ooit op de achtergrond kan innen voor mij. Al en maand geleden en nog steeds niks geregeld en het is geen "lullig" bedragje 🙄

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Tot mijn spijt heb ik helaas nog geen nieuws over dit issue. We weten dat er wat vervelende dingen spelen rondom de checkout en orders in het algemeen en we werken aan een oplossing hiervoor.

Vandaag kreeg ik een mailtje van een klant waarom ze het hele bedrag van de order als refund heeft gekregen en of er soms iets mis is gegaan. Het bedrag blijkt niet automatisch geïnd te zijn wat ik wel altijd aan heb staan. Dit is wel eens eerder gebeurd maar dan kreeg ik na een paar weken een mailtje dat er een bedrag nog niet geïnd was en kon ik dat alsnog doen. Helaas heb ik dat deze keer niet gekregen.

Ik heb de klant gevraagd of ze zo vriendelijke wil zijn of ze het bedrag aan mij terug wil storten. Het gaat hier om een order van 102 euro… 

Kan hier iets aan gedaan worden dat dit niet meer voorkomt?

 

Oh joh.. het is dat de klant mailt, maar hoe kom je hier anders achter? Had het laatst een keer, niet ge-int blijkbaar - terwijl dit altijd aanstaat - en kreeg na 2,5 mnd een mailtje dat deze zou verlopen. Gelukkig nog op tijd kunnen innen. 

Reputatie 6
Badge +7

Vandaag kreeg ik een mailtje van een klant waarom ze het hele bedrag van de order als refund heeft gekregen en of er soms iets mis is gegaan. Het bedrag blijkt niet automatisch geïnd te zijn wat ik wel altijd aan heb staan. Dit is wel eens eerder gebeurd maar dan kreeg ik na een paar weken een mailtje dat er een bedrag nog niet geïnd was en kon ik dat alsnog doen. Helaas heb ik dat deze keer niet gekregen.

Ik heb de klant gevraagd of ze zo vriendelijke wil zijn of ze het bedrag aan mij terug wil storten. Het gaat hier om een order van 102 euro… 

Kan hier iets aan gedaan worden dat dit niet meer voorkomt?

Oh joh.. het is dat de klant mailt, maar hoe kom je hier anders achter? 

Niet… Ik was ook superblij dat ze mailde.

Dat mailtje van MWW heb ik dus deze keer niet gekregen en Klarna had het bedrag al teruggestort naar haar.

Nou inderdaad, zeker fijn! Ik krijg van Mollie een mailtje dat een Klarna betaling verloopt, niet van MWW. Dan heb je vast de betalingen via een andere checkout :blush:

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb de Klarna checkout inderdaad.

Reageer