Beantwoord

barcode scanner werkt niet

• 28 August 2021
  • 9 reacties
  • 332 Bekeken

Van het ene op andere moment herkent de scanner de barcodes niet meer ( er staat geen artikelen gevonden)

Dit is op de website van de winkel als de klanten willen afrekeken.

In Mijn webwinkel functioneert de scanner prima. Hoe zou dit kunnen. Deze scanner heeft altijd zonder problemen gewerkt.

icon

Beste antwoord door Michel vG 28 August 2021, 16:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik neem aan dat je die melding krijgt in de kassa app. Het helpt soms om simpelweg de app af te sluiten en te herstarten. Anders kun je nog de barcode scanner ontkoppelen in de app en tablet en dan opnieuw verbinden. Als laatste optie is de app volledig van de tablet verwijderen en herinstalleren. 

Reputatie 7
Badge +16

@Petra Heeft de de tip van Michel geholpen?

Nee, ik gebruik niet de kassa app. Alleen de barcode scanner. Deze werkt wel in de omgeving van mijn webwinkel maar niet op de website zelf. Hij heeft het jarenlang zonder problemen gedaan. Dus helaas nog geen oplossing.

Reputatie 7
Badge +8

Daar heb ik zo ook geen oplossing voor. Wij gebruiken de scanner alleen via de app. In de beheeromgeving kunnen we helaas niet zoeken op barcode. Ik wist nier dat dit op je website wel werkte, als ik het goed begrijp

Reputatie 6
Badge +9

Nee, ik gebruik niet de kassa app. Alleen de barcode scanner. Deze werkt wel in de omgeving van mijn webwinkel maar niet op de website zelf. Hij heeft het jarenlang zonder problemen gedaan. Dus helaas nog geen oplossing.

Vraag me af hoe je dit bedoeld, je kunt toch niet scannen via je website? Je maakt me nieuwsgierig hoe dan? :blush:  

Reputatie 6
Badge +9

Daar heb ik zo ook geen oplossing voor. Wij gebruiken de scanner alleen via de app. In de beheeromgeving kunnen we helaas niet zoeken op barcode. Ik wist nier dat dit op je website wel werkte, als ik het goed begrijp

Volgens mij kan dat nu met de laatste nieuwe versie.. #barcode #nognietzelfgetest

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb net geprobeerd een barcode te zoeken op mijn website en in de beheeromgeving. Vindt geen artikelen helaas.

Reputatie 6
Badge +9

Ging er eigenlijk gewoon vanuit dat t kon 😊 

Reputatie 7
Badge +8

Ja maar dat is denk ik in de kassa app. Dat kan ik vandeweek weleens proberen. Maar ik zou dat ook wel fijn vinden in het dashboard.

Reageer