Hopelijk weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen. Als klanten een account aanmaken krijgen ze normaal gesproken het standaard berichtje met Je account is succesvol aangemaakt. Als het goed is moet als afsluiting dus mijn shopnaam komen, Rekiddies. Alleen nu krijg ik dus berichtjes dat er andere namen onder staan zoals Priscilla. Weet iemand van jullie hoe dit kan komen?
Niemand die weet waarom er i.p.v. mijn shopnaam random een andere naam komt?
Wat staat er in de standaardteksten? Want als daar een codering staat dat ze bijvoorbeeld de naam van de aanmelder opnemen, dan komt er iedere keer een andere naam onder te staan. Ik geloof dat er dan iets van ‘shopnaam’ moet staan met wat tekens. Kun je eens nakijken wat daar staat?
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken en daar stond dus %shopnaam%. Alleen de klant kreeg een mail met Priscilla erin en zo heet ik toevallig ook niet. Heb het nu opgelost door de tekst over te nemen en i.p.v. %shopnaam% de naam zelf er neer te zetten en dat lijkt nu te werken maar vind het zo raar dat de standaardtekst het niet doet
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken en daar stond dus %shopnaam%. Alleen de klant kreeg een mail met Priscilla erin en zo heet ik toevallig ook niet. Heb het nu opgelost door de tekst over te nemen en i.p.v. %shopnaam% de naam zelf er neer te zetten en dat lijkt nu te werken maar vind het zo raar dat de standaardtekst het niet doet
Misschien dat er ergens bij het aanmaken van je shop destijds een andere naam is gebruikt? Of je hebt de shop van iemand over genomen? Ergens zal dan toch ‘Priscilla’ staan ga ik van uit… Maar goed dat je het nu op deze manier opgelost hebt.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.