Vraag

AUB weer keuzelijst aanpassen

• 24 October 2022
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag,

Vorig jaar kon ik eenvoudig mijn keuzelijst aanpassen wat doorgevoerd werd naar alle artikelen met die keuzelijst.

Kunnen jullie dit alsjeblieft weer toevoegen? Het is nu onbegonnen werk. Ik wil dat mensen in deze periode ook uit Sinterklaas en kerst verpakking kunnen kiezen, maar dan zou ik bij ALLE artikelen langs moeten gaan wat uiteraard heel veel tijd in beslag neemt. 

Voor jullie moet dit makkelijk in het systeem aan te passen zijn.

Alvast bedankt!

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Inderdaad, dit is zeer tijdrovend!

Reputatie 2
Badge +1

Helaas een week verder zonder reactie van mww.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Liesje,

Bedankt dat je het (nogmaals) bij mij onder de aandacht brengt. Ik ben bekend met de wens en weet dat er met jou nog meer blij worden van een aanpassing hierop. Dit jaar is er geen ruimte meer om het op te pakken. Ik blijf de feedback intern aankaarten zodat ie op de roadmap voor volgend jaar komt te staan. Als daar duidelijkheid over is, dan hoor je het van mij. 

Reputatie 1
Badge +1

Ja zou echt super zijn als dat weer aangepast kan worden. Nu de prijzen ook continu veranderen in de markt. 

Ik verkoop knutsel artikelen, maar bij sommige kunnen mensen bv kiezen met of zonder gekleurd zand erbij. Nu heb ik de prijs aangepast in de keuzelijst, maar moet dit dan alsnog bij de vele artikelen handmatig aanpassen. Zo zeer tijdrovend en kan mijn tijd ook beter ergens anders voor gebruiken.