Vraag

Artikelen op home pagina

• 20 May 2022
  • 6 reacties
  • 66 Bekeken

Hii,

Een hele stomme vraag misschien.. maar ik kan het niet meer terug vinden.

Hoe zet ik ‘Nieuw’ toegevoegde artikelen op mijn homepagina? Eerder ging dit automatisch dacht ik en had je de keuze hoeveel artikelen je wilde weergeven op de homepagina.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Ik doe dat meestal met een ‘link maken’ en dan kies ik uit welke artikelen ik daar wil hebben.

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @Bedruktebabykleding dat kun je vinden via instellingen/add-ons modules/modules onderaan heb je de functie die je zoekt (denk ik) 

Hoi @Bedruktebabykleding dat kun je vinden via instellingen/add-ons modules/modules onderaan heb je de functie die je zoekt (denk ik) 

Ahh jaa die moest ik hebben inderdaad! helemaal niet aan gedacht! Dankjewel :)

Heeft iemand toevallig ook een idee hoe ik alleen die artikelen op de home pagina kleiner weer kan geven? Dus niet dat de hele webshop kleiner word weergegeven?

Reputatie 6
Badge +8

Heeft iemand toevallig ook een idee hoe ik alleen die artikelen op de home pagina kleiner weer kan geven? Dus niet dat de hele webshop kleiner word weergegeven?

@Bedruktebabykleding Als je naar productoverzicht gaan, zoek je daar de Home pagina op en daarboven zie je ‘artikelweergave’. Daar kun je een keuze maken hoe je de artikelen wilt weergeven. Geldt dan alleen voor die pagina, niet voor heel je webshop.

@Bedruktebabykleding Als je naar productoverzicht gaan, zoek je daar de Home pagina op en daarboven zie je ‘artikelweergave’. Daar kun je een keuze maken hoe je de artikelen wilt weergeven. Geldt dan alleen voor die pagina, niet voor heel je webshop.

Ik heb het geprobeerd, maar hij past het op een of andere manier niet aan helaas.. 

Reageer