Beantwoord

Artikelen aanbevelen bij aankoop

• 12 January 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Badge +1

Ik verkoop voornamelijk boeken maar zou de klant in het aankoop proces ook kaarten en stickers willen aanbevelen ‘bestel er ook stickers bij’ of ‘kaartje erbij?’ ouzo. De aanbevolen producten tool heb ik aan staan, maar dat zijn de productcombinaties die andere al eens eerder besteld hebben. Ik zou ze specifiek producten willen aanbevelen, kan dat?

icon

Beste antwoord door Nanaas 12 January 2023, 16:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt bij ieder artikel ‘Bijpassende artikelen' aangeven, die kun je bijvoorbeeld zelf een score meegeven (bijvoorbeeld een score 10 wordt dan eerst getoond, 9 vervolgens etc.). Dus daar kun je zelf wat in sturen wat er getoond wordt.

Badge +1

Dank je wel voor je reactie Nanaas! Waar kan ik dit toevoegen? bij de productinfo zie ik deze optie niet staan namelijk.

Reputatie 7
Badge +9

Dank je wel voor je reactie Nanaas! Waar kan ik dit toevoegen? bij de productinfo zie ik deze optie niet staan namelijk.

Als je in het productoverzicht zit, kies je aan de rechterkant bij een artikel in het overzicht bij het pijltje (staat naast het tandwieltje en prullenbak) ‘Bijpassende artikelen' en vervolgens ‘Koppel artikel'. 

Badge +1

Ik zie het nu, super! Dank je wel!

Reageer