De e-commerce module binnen Google Analytics werkt sinds gisterenmiddag 17.00 uur ongeveer niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Transacties worden niet meer bijgehouden, heeft altijd prima gewerkt.
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelDe e-commerce module binnen Google Analytics werkt sinds gisterenmiddag 17.00 uur ongeveer niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Transacties worden niet meer bijgehouden, heeft altijd prima gewerkt.
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelAlvast bedankt!
Ik zag het inderdaad, en deze order is wel goed gemeten en staat bij de transacties + de opbrengst. Mocht het nog mis gaan dan zal ik even een mailtje sturen.
Alvast bedankt!
Hoi Ebbe,
bij mij werkt het sinds gister (Zondag 28 aug.) tussen 17 en 18 uur ook niet meer.
e-commerce statistieken worden niet in Analytics en Google ads ingeladen.
Hoop niet dat dit weer een week gaat duren.
Mvg, Budgetkooien.
Hier werkt het ook nog steeds niet, In Doelen > overzicht worden de orders wel gemeten. Maar er gaat duidelijk iets fout, bij de transacties wordt niets gemeten.
Hoi Ebbe,
bij mij werkt het sinds gister (Zondag 28 aug.) tussen 17 en 18 uur ook niet meer.
e-commerce statistieken worden niet in Analytics en Google ads ingeladen.
Hoop niet dat dit weer een week gaat duren.
Mvg, Budgetkooien.
Bij mij worden de bestellingen niet meer weergegeven in analytics, vanaf zaterdagavond. Ook zondag heel de dag niets gemeten.
De automatische test staat ook live. Mocht er iets in de e-commerce tracking omvallen signaleren we dat voortaan in een vroeg stadium.
Alvast een goed weekend!
Het werkt inderdaad weer, thanks!
Ik hou het in de gaten.
Thnx !
De automatische test staat ook live. Mocht er iets in de e-commerce tracking omvallen signaleren we dat voortaan in een vroeg stadium.
Alvast een goed weekend!
Moeten wij de koppeling nog opnieuw verbinden ?
Wij hebben natuurlijk ook diverse dingen veranderd in analytics op jullie advies.
Zal dit problemen geven ?
Wij hebben natuurlijk ook diverse dingen veranderd in analytics op jullie advies.
Zal dit problemen geven ?
Moeten wij de koppeling nog opnieuw verbinden ?
Alvast een goed weekend!
Dit speelt bij mij ook, al bijna een week.
Webshop Budgetkooien.
Dit kost bakken met geld.
Alles in Google ads en analytics staat op 0, niets wordt gemeten.
Mijn hele Google ads campagnes lopen in de soep.
Omzet bijna 0 en veel kosten gehad bij mijn campagne manager die alsmaar bezig was dit te onderzoeken.
En het ergste is dat ik al een aantal dagen van het kastje naar de muur word gestuurd bij support en dit probleem dan via de community moet lezen zelf, dit bij support meld en dan een mail krijg dat er inderdaad een bug is.
Slechte communicatie bij support.
Ik hoop echt dat dit gefixt wordt vandaag en dat de veranderingen die ik moest doorvoeren bij analytics op advies van support de laatste dagen niet averechts werken als de bug gefixt is.
Anders moet er iemand van support maar meekijken na de fix .
Ondanks dit een fijne dag gewenst van een teleurgestelde Mijnwebwinkel klant (al bijna 13 jaar).
Hier ging inderdaad iets mis in de communicatie, excuses. En bedankt voor het doorgeven, dan kunnen we het in ieder geval evalueren en zorgen dat het een volgende keer goed gaat.
Wat betreft de bug, deze is opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren, trek dan aan de bel.
Dit speelt bij mij ook, al bijna een week.
Webshop Budgetkooien.
Dit kost bakken met geld.
Alles in Google ads en analytics staat op 0, niets wordt gemeten.
Mijn hele Google ads campagnes lopen in de soep.
Omzet bijna 0 en veel kosten gehad bij mijn campagne manager die alsmaar bezig was dit te onderzoeken.
En het ergste is dat ik al een aantal dagen van het kastje naar de muur word gestuurd bij support en dit probleem dan via de community moet lezen zelf, dit bij support meld en dan een mail krijg dat er inderdaad een bug is.
Slechte communicatie bij support.
Ik hoop echt dat dit gefixt wordt vandaag en dat de veranderingen die ik moest doorvoeren bij analytics op advies van support de laatste dagen niet averechts werken als de bug gefixt is.
Anders moet er iemand van support maar meekijken na de fix .
Ondanks dit een fijne dag gewenst van een teleurgestelde Mijnwebwinkel klant (al bijna 13 jaar).
Het meten gaat inderdaad niet goed. Er is een hoge prio bug aangemaakt om dit issue zo snel mogelijk te tackelen.
Ook gaan we ervoor zorgen dat we dit in de toekomst eerder signaleren. Dit doen we door middel van een automatische test. Hiermee kunnen we al actie ondernemen nog voor dat het door jullie wordt gemeld.
Zodra er een fix is, laat ik het hier weten.
Bedankt
Sinds gisteren merk ik wederom dat ruim de helft van de transacties niet gemeten worden door de ecommerce module in Analytics. Meer mensen hier last van en kan dit worden opgelost?
Speelt dit nog?
Ja, ik heb het ook.
Was op vakantie, daardoor had ik het nog niet opgemerkt.
Sinds gisteren merk ik wederom dat ruim de helft van de transacties niet gemeten worden door de ecommerce module in Analytics. Meer mensen hier last van en kan dit worden opgelost?
Speelt dit nog?
Ja, dit speelt nog steeds
Speelt dit nog?
Fijn dat het weer werkt, bedankt voor de terugkoppeling. Ook bedankt voor de feedback wat betreft de communicatie. Ik neem dit mee naar het team en zorgen dat we hier scherp op zijn.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.