De e-commerce module binnen Google Analytics werkt sinds gisterenmiddag 17.00 uur ongeveer niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Transacties worden niet meer bijgehouden, heeft altijd prima gewerkt.
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelDe e-commerce module binnen Google Analytics werkt sinds gisterenmiddag 17.00 uur ongeveer niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Transacties worden niet meer bijgehouden, heeft altijd prima gewerkt.
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineel
Hoi Ebbe,
bij mij werkt het sinds gister (Zondag 28 aug.) tussen 17 en 18 uur ook niet meer.
e-commerce statistieken worden niet in Analytics en Google ads ingeladen.
Hoop niet dat dit weer een week gaat duren.
Mvg, Budgetkooien.
Hoi Ebbe,
bij mij werkt het sinds gister (Zondag 28 aug.) tussen 17 en 18 uur ook niet meer.
e-commerce statistieken worden niet in Analytics en Google ads ingeladen.
Hoop niet dat dit weer een week gaat duren.
Mvg, Budgetkooien.
Hier werkt het ook nog steeds niet, In Doelen > overzicht worden de orders wel gemeten. Maar er gaat duidelijk iets fout, bij de transacties wordt niets gemeten.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ik zag het inderdaad, en deze order is wel goed gemeten en staat bij de transacties + de opbrengst. Mocht het nog mis gaan dan zal ik even een mailtje sturen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.