Beantwoord

Analytics E-commerce module werkt niet meer

• 29 January 2022
  • 56 reacties
  • 1270 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

De e-commerce module binnen Google Analytics werkt sinds gisterenmiddag 17.00 uur ongeveer niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Transacties worden niet meer bijgehouden, heeft altijd prima gewerkt.

icon

Beste antwoord door Ebbe 8 February 2022, 16:50

Bekijk origineel

56 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@jojanneke Google analytics wordt in je shop ingeladen. De data zou gewoon moet worden bijgehouden. 

Badge +1

Oké, wat vreemd, ik heb hier niets veranderd. 

Badge

@jojanneke Google analytics wordt in je shop ingeladen. De data zou gewoon moet worden bijgehouden. 

Hoi Ebbe,

bij mij werkt het sinds gister (Zondag 28 aug.) tussen 17 en 18 uur ook niet meer.

e-commerce statistieken worden niet in Analytics en Google ads ingeladen.

Hoop niet dat dit weer een week gaat duren.

Mvg, Budgetkooien.

Badge +1

Hoi Ebbe,

bij mij werkt het sinds gister (Zondag 28 aug.) tussen 17 en 18 uur ook niet meer.

e-commerce statistieken worden niet in Analytics en Google ads ingeladen.

Hoop niet dat dit weer een week gaat duren.

Mvg, Budgetkooien.

Hier werkt het ook nog steeds niet, In Doelen > overzicht worden de orders wel gemeten. Maar er gaat duidelijk iets fout, bij de transacties wordt niets gemeten.

Reputatie 7
Badge +16

@jojanneke We hebben net een testorder in jouw shop geplaatst (deze mag je annuleren). Volgens de tag assistent van Google wordt er een transactie gemeten. Kun jij of @Budgetkooien met support (info@mijnwebwinkel.nl) delen waaruit blijkt dat dit toch mis gaat. 

Alvast bedankt! 

Badge +1

@jojanneke We hebben net een testorder in jouw shop geplaatst (deze mag je annuleren). Volgens de tag assistent van Google wordt er een transactie gemeten. Kun jij of @Budgetkooien met support (info@mijnwebwinkel.nl) delen waaruit blijkt dat dit toch mis gaat. 

Alvast bedankt! 

Ik zag het inderdaad, en deze order is wel goed gemeten en staat bij de transacties + de opbrengst. Mocht het nog mis gaan dan zal ik even een mailtje sturen.

Reageer