Beantwoord

Analytics E-commerce module werkt niet meer

• 29 January 2022
  • 56 reacties
  • 1271 Bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Led-voordeel.nl Het is mij niet helemaal duidelijk wat en waarom het bij jou nog mis gaat. Ik laat morgen iemand van support contact met je opnemen. Hopelijk dat het probleem dan ook bij jou verholpen wordt. 

Badge +1

Bij mij worden de bestellingen niet meer weergegeven in analytics, vanaf zaterdagavond. Ook zondag heel de dag niets gemeten.

Badge +1

Oké, wat vreemd, ik heb hier niets veranderd. 

Badge +1

@jojanneke Google analytics wordt in je shop ingeladen. De data zou gewoon moet worden bijgehouden. 

Hoi Ebbe,

bij mij werkt het sinds gister (Zondag 28 aug.) tussen 17 en 18 uur ook niet meer.

e-commerce statistieken worden niet in Analytics en Google ads ingeladen.

Hoop niet dat dit weer een week gaat duren.

Mvg, Budgetkooien.

Hier werkt het ook nog steeds niet, In Doelen > overzicht worden de orders wel gemeten. Maar er gaat duidelijk iets fout, bij de transacties wordt niets gemeten.

Badge +1

@jojanneke We hebben net een testorder in jouw shop geplaatst (deze mag je annuleren). Volgens de tag assistent van Google wordt er een transactie gemeten. Kun jij of @Budgetkooien met support (info@mijnwebwinkel.nl) delen waaruit blijkt dat dit toch mis gaat. 

Alvast bedankt! 

Ik zag het inderdaad, en deze order is wel goed gemeten en staat bij de transacties + de opbrengst. Mocht het nog mis gaan dan zal ik even een mailtje sturen.

Badge

Heb ik ook last van! Was hier op zoek naar of er al een melding voor was. Gister geen enkele transactie in GA te zien, terwijl wel de checkout/finish pagina meerdere keren is bezocht na het afronden van de order Niet iedereen gaat natuurlijk terug na betaling, maar nu lijkt helemaal niemand terug te gaan, terwijl dat wel zo is.

De Facebook pixel meet het wel goed, die meet de transacties wel.

Reageer