Beantwoord

Analytics E-commerce module werkt niet meer

  • 29 January 2022
  • 36 reacties
  • 798 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Wij hanteren zogenaamde SLA's om bugs op te lossen van twee weken, vier weken en zes weken (high, medium, low). Alle high bugs lossen we binnen twee weken op, vaak is dit nog sneller. Echter kan het zijn dat je daadwerkelijk twee weken moeten wachten totdat een dergelijke bug is opgelost. Hier zitten een flink aantal afhankelijkheden aan. Het kan voorkomen dat er meerdere high bugs aanwezig, of dat we afhankelijk zijn van derde partijen waardoor de bug niet sneller opgepakt/opgelost kan worden. 

In het geval van deze bug verwacht ik dat deze uiterlijk morgen is opgelost. 

Hoi ebbe, fijn dat er op de achtergrond wel opgelost wordt. In communicatie is het ook al fijn als jullie aangeven dat het probleem opmerkt en aan het onderzoeken bent. Dan weten we iig dat we daarop kunnen vertrouwen. Meer niet :smiley: . Ik was nu zelf al alle tags en triggers in Analytics aan het nalopen. Dat had me veel tijd gescheeld.

Reputatie 5
Badge +8

Wij hanteren zogenaamde SLA's om bugs op te lossen van twee weken, vier weken en zes weken (high, medium, low). Alle high bugs lossen we binnen twee weken op, vaak is dit nog sneller. Echter kan het zijn dat je daadwerkelijk twee weken moeten wachten totdat een dergelijke bug is opgelost. Hier zitten een flink aantal afhankelijkheden aan. Het kan voorkomen dat er meerdere high bugs aanwezig, of dat we afhankelijk zijn van derde partijen waardoor de bug niet sneller opgepakt/opgelost kan worden. 

In het geval van deze bug verwacht ik dat deze uiterlijk morgen is opgelost. 

Dit was mij niet bekend, het zou al helpen om zoals hierboven omschreven aan te geven onder welke categorie een bug valt en hoe lang de verwachte oplostermijn is. Het lijkt nu inderdaad weer te werken, er worden weer conversies gemeten, bedankt 👍

Badge

Hier ook weer conversies gemeten! Heel fijn!

Reputatie 1
Badge

Beste Ebbe, 

 

Het werkt (dashboard) weer…….

Dus de ernst is toch wel bekend ? nu maar hopen dat google het weer goed op pakt en niet alle MWW winkels worden gestraft hier door. Het aantal bezoekers is bij mij echt vlink afgenomen hoop dat dit zich hersteld en de orders natuurlijk ook.

Fijn dat de FIX ook door MWW is ingezet en dat google er dus niks mee te maken had zoals ik al dacht.

----- Kom ik even op terug net de volgende melding weer gehad dus alles zal nog steeds niet functioneel zijn. 

 

 

error Ontbrekende e-commercegegevens

Eerst gedetecteerd: 8-feb-2022 18:40:55

Dataweergave Led-Voordeel.nl is geconfigureerd voor e-commerce, maar er worden geen recente transactiegegevens ontvangen. Uw site is mogelijk niet getagd voor e-commerce.

----- Moet ik nu die nieuwe (checkout) weg halen zodat alles weer normaal werkt of ? gaat dat allemaal vanzelf ? 

 

Opbrengst was afgelopen week lager dan verwacht

31 jan. – 6 feb. 2022

We verwachten Opbrengst van US$XX 6,31 tot US$XX 298,27 op 31 jan. – 6 feb. 2022 maar uw werkelijke Opbrengst van US$XX 0,00 is lager dan dit bereik.


Volgens mij is alles hier nu niet meer goed ingesteld ik zal er iemand na moeten laten kijken want ik meet nog steeds helemaal niks en alles gaat naar beneden.

Reputatie 6
Badge +7

Bij mij werkt het ook weer.

Reputatie 2
Badge +3

We hebben net een fix live gezet en deze getest. De eerste test lijkt te zijn geslaagd. Aan jullie de vraag of jullie het deze avond ook in de gaten kunnen/willen houden. Hopelijk zien jullie ook weer de resultaten. 

Bij ons werkt het weer!

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het weer werkt, bedankt voor de terugkoppeling. Ook bedankt voor de feedback wat betreft de communicatie. Ik neem dit mee naar het team en zorgen dat we hier scherp op zijn. 

Reputatie 7
Badge +16

@Led-voordeel.nl Het is mij niet helemaal duidelijk wat en waarom het bij jou nog mis gaat. Ik laat morgen iemand van support contact met je opnemen. Hopelijk dat het probleem dan ook bij jou verholpen wordt. 

Reputatie 5
Badge +8

Sinds gisteren merk ik wederom dat ruim de helft van de transacties niet gemeten worden door de ecommerce module in Analytics. Meer mensen hier last van en kan dit worden opgelost?

Reputatie 7
Badge +16

Sinds gisteren merk ik wederom dat ruim de helft van de transacties niet gemeten worden door de ecommerce module in Analytics. Meer mensen hier last van en kan dit worden opgelost?

Speelt dit nog?

Reputatie 5
Badge +8

Sinds gisteren merk ik wederom dat ruim de helft van de transacties niet gemeten worden door de ecommerce module in Analytics. Meer mensen hier last van en kan dit worden opgelost?

Speelt dit nog?

Ja, dit speelt nog steeds @Ebbe . Gisteren bijvoorbeeld zijn er 55 behaalde doelen (bestellingen) geregistreerd maar de ecommerce module toont 28 transacties. De helft wordt dus gemist helaas. Dit ging maandenlang goed, het is afgelopen woensdag begonnen.

Reageer