Beantwoord

Afhalen op postNl locatie

• 15 June 2022
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Badge +1

Veel van mijn klanten kiezen voor de optie afhalen op PostNL locatie. Niet omdat ze het graag willen, maar omdat het voor hen niet altijd duidelijk is. Rechts staat soort bestelling, uw gegevens en factuuradres en links staat betaalwijze en verzending. Bij verzending is er de keuze afhalen bij winkelier, PostNL locatie of Nederland. Alleen bij de optie Nederland gaat het pakket naar het huisadres. Kan er een optie bij? Bijvoorbeeld afleveren op huisadres?  Kan ik dit zelf aanpassen?

Groet Janna

www.mozaieklagarto.nl

icon

Beste antwoord door Tyrona 17 June 2022, 10:10

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Dat zou ik ook wel willen weten. Mensen vinden bij mij ‘Nederland’ ook niet altijd duidelijk.

Badge

Ik zou dit ook heel graag aanpassen, maar het kan volgens mij niet via standaardtekesten.
de vermelding Nederland is heel onduidelijk.
MvG
André

Reputatie 2
Badge +3

Het is mogelijk om de weergavenaam ‘Nederland’ aan te passen. Dit kan via Instellingen / Checkout / Verzendopties / tabblad LandenbeheerJe klikt dan op het tandwieltje achter ‘Nederland’. Vervolgens pas je de weergavenaam aan naar ‘Afleveren op huisadres’ bijvoorbeeld.

Badge

Bedankt Tyrona,

Het is mogelijk om de weergavenaam ‘Nederland’ aan te passen. Dit kan via Instellingen / Checkout / Verzendopties / tabblad Landenbeheer. Je klikt dan op het tandwieltje achter ‘Nederland’. Vervolgens pas je de weergavenaam aan naar ‘Afleveren op huisadres’ bijvoorbeeld.

Bedankt voor de tip, het is GELUKT!

André

Reputatie 5
Badge +5

Dankjewel @Tyrona !

Badge +1

Bedankt Tyrona, het is gelukt.

Groet Janna

www.mozaieklagarto.nl