Beantwoord

Aanpassing keuzelijst wordt niet in artikelen doorgevoerd

• 3 July 2022
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik loop tegen het probleem aan dat een aanpassing in een keuzelijst niet wordt aangepast in het artikel waarin de keuzelijst is gekoppeld.

Nu met zo veel artikelen is dit onmogelijk bij te houden welk artikel deze keuzelijst gebruikt.

Ik neem aan dat wanneer een keuzelijst wordt aangepast  dat alle hieraan gekoppelde artikelen ook automatisch de aangepaste keuzelijst opnemen?

Hellup!

icon

Beste antwoord door Michel vG 3 July 2022, 01:00

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Nee dat is niet zo "helaas". Als je de keuzelijst bij een artikel later wilt aanpassen dan doe je dat bij het artikel zelf onderaan. Daar staat een tandwiel bij de product opties. Hierdoor kun je de keuzelijst bij meerdere artikelen gebruiken met verschillende prijzen.

Reputatie 1
Badge +2

Nee dat is niet zo "helaas". Als je de keuzelijst bij een artikel later wilt aanpassen dan doe je dat bij het artikel zelf onderaan. Daar staat een tandwiel bij de product opties. Hierdoor kun je de keuzelijst bij meerdere artikelen gebruiken met verschillende prijzen.

Dat is een onbegonnen werk. De meerprijs van de keuzelijst hebben we bijvoorbeeld aangepast met een extra keuze. Dan zouden we dus voor elke artikel apart opnieuw de keuzelijst moeten aanpassen? Dan zouden we elk artikel na moeten gaan of die lijst daarin is verwerkt?

Reputatie 7
Badge +8

Voordat wij een webshop hadden bij mijnwebwinkel was het zo dat als je de keuzelijst bij keuzelijsten aanpaste dit automatisch bij alle artikelen met die keuzelijst ook mee ging. Later hebben ze dat veranderd naar een systeem dat je de keuzelijst koppelt aan een artikel maar dat je als je later aanpassingen aan de prijs wilt doen je dit dus bij het artikel moet doen. Staan op de community wel wat discussies over. 

Reputatie 5
Badge +6

Dit heb ik ook altijd vervelend gevonden…. Geeft heel veel extra werk. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ondervind hier ook veel hinder van, als je een product uit de keuzelijst tijdelijk niet hebt moet het toch gewoon mogelijk zijn om het allemaal in een keer te veranderen?

Dit moet ook makkelijk in te voeren zijn voor mww, in het verleden kon het ook.

het is ontzettend jammer dat deze mogelijkheid is “ uitgezet”. Wanneer je een prijsverandering wilt doorvoeren, wel trek er maar wat uren vooruit het HANDmatig PER product te wijzigen;.(((.
Het is hierdoor fout gevoelig en daarbij, wanneer je meerdere wijziging bij het product in 1x wilt doorvoeren, helaaas, DAT lukt niet en krijg je de melding: oeps something went wrong….erg frustrerend