Aanmaken adres label buiten Europa

• 16 June 2020
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Graag zou ik zien dat je adres stickers voor buiten Europa, via Myparcel , kunt aanmaken in de Webwinkel. Op dit moment zegt het systeem dat zendingen aanmaken voor het buiten Europa niet mogelijk is. Maar waarom zou je die melding ook krijgen als je enkel een adreslabel wilt aanmaken

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Vind jij dit ook een goed idee, stem dan dan op nieuwe functie 363.

Reputatie 7
Badge +16

Hierbij de link → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/363

Ik heb een vermoeden dat het komt omdat je hiervoor een douaneformulier moet meeleveren en die ondersteunen wij niet. Kun je via de beheeromgeving van MyParcel wel die labels aanmaken?

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Ebbe,

Dank voor je reactie, inderdaad de reden waarom je geen zending kan aanmaken kan liggen in het feit dat er extra formulieren nodig zijn. 

Maar mijn vraag is dan ook waarom je geen “ongefrankeerd label”  kunt aanmaken. Daarna kun je in Myparcel alsnog de zending verder afhandelen. Het voordeel is dat je wel de adres gegevens van de order in Myparcel hebt staan. 

Groet,

Reputatie 7
Badge +16

Hi Mary en Fred, de vraag waarom je geen ongefrankeerde labels kunt aanmaken kan ik niet beantwoorden. Het is nooit gebouwd. Het enige wat ik je nu kan adviseren is om dit kenbaar te maken via feedback.mijnwebwinkel.nl. 

Groet,
Ebbe

Reageer