Vraag

500 internal server error

• 7 January 2022
  • 14 reacties
  • 98 Bekeken

Badge +3

ik krijg deze melding bij orders versturen : 500 internal server error

ik denk dat de klant geen bevestiging krijgt, en geen mail van de track en trace, kan dit opgelost worden ? 

14 reacties

Klopt, ik krijg ook deze melding. Ook wordt ik gebeld omdat de order niet betaald kan worden, loopt vast bij het betalen met Ideal.

Reputatie 5
Badge +7

Ik krijg wel betaalbevestigingen via Mollie maar geen orderbevestiging. Ik denk de klant ook niet. Is er een storing?

Badge

Hier ook veel problemen! Klanten ontvangen geen bevestiging na de bestelling, ikzelf enkel de betaalbevestiging maar niet de order. Bij order verwerken krijg ik een foutmelding waardoor klanten geen verzendbevestiging krijgen, en mijn contactformulier blijkt niet te werken. 

Badge +3

Ik heb even een testorder gedaan, en de klanten krijgen geen bevestiging als hun bestelling verzonden is, ze kunnen daarmee ook het pakket niet traceren, bij mij is 85% uit het buitenland en geen track en trace is echt een no go. ik stop er voor vandaag maar mee, maandag is dit hopelijk opgelost….

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het melden. We zijn bezig om dit op te lossen. Ik houd jullie op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +16

De mails worden weer verzonden en orderstatus kan weer gewijzigd worden. Nogmaals, bedankt voor het melden. 

Badge

Fijn, bedankt! Ik zie dat ook het contactformulier weer werkt :)

Reputatie 5
Badge +7

@Ebbe  ik zie dat ik 2 orders heb maar zelf geen bevestigingsmail ontvangen. Is dat nu ook opgelost of is dit een ander probleem.

Reputatie 7
Badge +16

@Jacqueline Dat moet opgelost zijn. Heb je die orders binnengekregen nadat ik de laatste update heb geplaatst? Of daarvoor? Als het na mijn update is geweest, dan moeten we dit verder uitzoeken. 

Reputatie 5
Badge +7

De orders waren van voor jouw update denk ik. Geplaatst op 12.43 en 13.02

Reputatie 7
Badge +16

@Jacqueline Die zijn inderdaad nog geplaatst voordat het was opgelost. Als het nu nog voorkomt, trek dan weer aan de bel. 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi!

Vandaag kreeg ik een bestelling, maar er kwam hiervan geen melding in mijn email. In een ander emailadres kwam wel een betalingsmelding van Mollie, anders had ik het niet geweten.

Dit is 1 keer eerder gebeurd, maar toen was er met achteraf betalen betaald, dus ik dacht dat het daar aan lag, Maar dat heeft er dus misschien niets mee te maken.

Is er iets veranderd in 2022? 

Groet!

Janneke

Reputatie 7
Badge +16

@polderillustraties Jouw melding heeft te maken met wat er in dit topic is besproken. Dit was een bug en is inmiddels weer opgelost. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +1

Ah, ik lees het nu inderdaad, Komt de order nog binnen of duurt dat even?

Reageer