Vraag

2e artikel in korting

• 19 May 2021
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Ik had graag een sneaker actie gedaan.

Bij aankoop van 2 paar sneakers het 2e paar (goedkoopste paar) aan -50%. Hoe kan ik dit toepassen op de webshop?

alvast bedankt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hier is niet echt een optie voor. Je zou het met keuzelijsten aan kunnen bieden.  Keuzelijsten stellen je in staat om verschillende artikelvarianten (denk aan maten, kleuren, lengtes etc.) van een artikel te kunnen verkopen. Maar ook misschien de variaties 'normale verpakking (1 stuk)' en 'actieverpakking (10 stuks)', waarbij je de laatste variant tegen een aantrekkelijkere prijs aanbiedt.

Dat is jammer! De optie dat u zegt zou dan voor hetzelfde paar sneakers gaan. De klant zou 2 verschillende mogen kunnen kiezen.

en bv vanaf een aankoopbedrag van €200 gratis paar sneakers, kan dat ?

bijvoorbeeld dat de klant hun winkelwagentje vult met allerlei items tot aan €200 en een paar sneakers erbij voegen en dan dmv een kortingscode de prijs van de sneaker op €0 komt ?

Reputatie 5
Badge +6

Als je sneakers allemaal dezelfde prijs hebben kun je dat hier doen. Bij geldigheid vul je dan bij minimum bestelbedrag 200 euro + dat extra paar sneakers in en bij vaste korting het bedrag van de sneakers. Alleen moet je het dan wel duidelijk uitleggen en dat kan wel een dingetje zijn want mijn ervaring is dat mensen de helft niet lezen.

Badge +1

Is hier inmiddels een oplossing voor? Met Black Friday en kerstmartken in de aantocht is dit vaak gebruikte aanbieding! 

Reageer