Atikel over FoFo biologische T-shirts met Chinese kalligrafie

• 16 July 2021
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Hoi allemaal,

Deze week verschijnt dit artikel over mijn webshop, die ik graag met jullie wil delen:
https://boeddhistischdagblad.nl/nieuws/167324-boeddhistisch-geinspireerde-webshop-t-shirts-met-chinese-kalligrafie/
Dankzij de geweldige support van mijnwebwinkel, was mijn webshop 4 maanden geleden gelaunceerd: fofo-shop.com
Als jullie wat tips hebben om mijn website te verbeteren, zijn jullie van hart welkom : )

Met vriendelijke groet,

FoFo International

uc?export=download&id=1DjCJ5LTdyUywmUqddTem5igMawG9J4h7&revid=0B5bDWUYqd0rtQW1SV081aVZSUGFVNW9tOXkzVXpHNVZlaERZPQ

Jing-Jie Chan

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Leuk artikel @FoFo tof om te lezen dat je na de tegenslagen geïnspireerd bent geraakt om vol te gaan voor een webshop:muscle:

Ik denk dat je je nu langzaam kan gaan richten op SEO. Hiermee zorg je voor je online vindbaarheid. Ik deel een link naar een webinar die een tijdje terug is gegeven. Hierin wordt het belangrijkste over SEO besproken → https://landing.mijnwebwinkel.nl/nl/seo-webinar

Mocht je hierover nog vragen hebben, dan kun je op community altijd terecht. 

Succes en alvast een goed weekend!

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +9

Leuk artikel inderdaad!

Als ik kijk naar het ontwerp van je webshop vind ik deze allereerst heel helder en fris. De artikelen zijn ook duidelijk weergegeven en je kunt ook goed de kleuren, modellen en maten bekijken. Wat ik ook heel leuk vind zijn de reviews met foto's dat de klanten een T-shirt dragen. Misschien is dat ook leuk om toe te voegen aan je homepagina, als een soort binnenkomer. Schept ook meteen vertrouwen én je ziet hoe de T-shirts vallen. Wat ik ook leuk zou vinden is dat ik meteen jou zie op de homepagina, de foto's zijn nu verstopt bij ‘Over ons', en je krijgt daar een kijkje achter de schermen. Maakt het persoonlijk en geeft voor mij ook een goed gevoel dat ik echt een persoonlijk gemaakt product krijg.

Wat ik nog wat onhandig vind bij de T-shirts die onder producten vallen, is dat je zelf een kleur van de kleurenkaart moet invullen qua tekst (dus dan moet je weer naar de kleurenkaart en de naam goed onthouden want die kun je niet tekstueel kopiëren). Bij de damesmodellen heb je dat gedaan middels een keuzelijst zag ik, daar kun je direct een kleur uit de lijst kiezen  en dat vind ik persoonlijk duidelijker en makkelijker. Misschien kun je nog een afbeelding maken waar alle kleuren op te zien zijn in het klein met de naam erbij, die je bij alle artikelen voegt. Gemak dient de mens, en je moet voorkomen dat mensen gaan dwalen, verder moeten klikken en daarmee potentieel afhaken. :blush:

Wat misschien leuk is om toe te voegen t.z.t. zijn foto's van mensen die jouw T-shirts dragen. Ik mis namelijk een soort van ‘sfeer’ bij je T-shirts als je binnenkomt op de website. Bijvoorbeeld zoals op deze website: https://www.okimono.nl/. Wellicht is het een mooi idee voor de toekomst om een photoshoot te organiseren waar mensen jouw T-shirts dragen op een plek die ook bij de stijl van je T-shirts past, ik denk dan bijvoorbeeld aan een mooi bloesembos waar mensen zitten te picknicken die de T-shirtjes aan hebben, in een Chinese tuin, tijdens het sporten (yoga, zenbeoefening, meditatie)… Snelle ideetjes hoor, misschien heb jij er een ander idee bij. 

Succes!

Reageer