Vraag

feed vanuit mijnwebwinkel naar Fruugo?

• 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn producten vanuit mijn webwinkel op Fruugo zetten. 

Nu blijkt (na alle installaties) dat bepaalde velden niet beschikbaar zijn in de feed, wie kan me helpen met een oplossing of waar vind ik deze velden. 

BTW percentage (21%) staat wel in de webwinkel info maar gaat niet mee met de upload naar channable via de API

Omdat er geen veld is voor Merk heb hier een extra veld voor aangemaakt in mijnwebwinkel, helaas gaat dit veld ook niet mee met de API 

Dit zijn de velden waar ik steeds errors op krijg.

Is er iemand die kan helpen?

Verplicht

'Brand' is niet verbonden met een veld, check de mapping 'Voltooien'  

Verplicht

'EAN' is niet verbonden met een veld, check de mapping 'Voltooien'  

Verplicht

'StockStatus' is niet verbonden met een veld, check de mapping 'Voltooien'  

Verplicht

'VATRate' is niet verbonden met een veld, check de mapping 'Voltooien'

Ik hoor graag, 

Met vriendelijke groet, Marion

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ik denk niet dat het veel zou oplossen maar heb je ook een poging gedaan om de feed uit je mww/booster in te laden ? en dan kun je misschien in google Merchant center wel regels aanmaken 

helaas begrijp ik niet wat je zegt. ik wil ook niks handmatig doen, deze feed moet meerdere keren per dag geupdate worden. Het gaat me echt om instellingen.

dank wel voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +16

@duopenrose ik heb dit nagevraagd. Wij sturen in onze API altijd de btw (VAT) mee en de aangemaakte zichtbare en onzichtbare velden. Ik weet niet of Channeble deze ook uitleest, dit zou je daar na kunnen gaan. Wij bieden het in ieder geval in onze API aan. 

Reputatie 6
Badge +8

@Ebbe  Nu komt er bij ook nog een vraag op. We hebben al onze producten voorzien van tekst en de product specificatie in een tabel gemaakt. Nu komen wij er steeds vaker achter dat ons tabel niet de juiste maat heeft op de mobiel. Dus we willen dit gaan ombouwen in de (extra)velden. Het voordeel is dat het dan altijd mobiel goed op het scherm komt. Altijd meegenomen gaat worden in de API en je kan de filters gaan gebruiken. Maar nu is mijn vraag ben je dan ook niet standaard beter vindbaar in google ? of heeft dat geen effect.

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe  Nu komt er bij ook nog een vraag op. We hebben al onze producten voorzien van tekst en de product specificatie in een tabel gemaakt. Nu komen wij er steeds vaker achter dat ons tabel niet de juiste maat heeft op de mobiel. Dus we willen dit gaan ombouwen in de (extra)velden. Het voordeel is dat het dan altijd mobiel goed op het scherm komt. Altijd meegenomen gaat worden in de API en je kan de filters gaan gebruiken. Maar nu is mijn vraag ben je dan ook niet standaard beter vindbaar in google ? of heeft dat geen effect.

Hi Robert,

Voor je vindbaarheid heeft het geen effect. Wel kan je beter scoren op de gebruikersvriendelijkheid. Maar of dat echt effect gaat hebben op vindbaarheid/conversie is niet te garanderen. 

Reageer