Vraag

Zoeken op orders of artikelen

• 8 april 2021
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Sinds 2 dagen "volgt” het zoekveld bovenin de beheeromgeving niet meer automatisch de catagorie die ik open heb staan.

Ik klik bijvoorbeeld op orders zodat ik een overzicht zie van alle (nieuwe) orders. Normaal stond dan bovenin voor het loepje al orders geselecteerd zodat je alleen nog een naam of nummer in hoefde te typen en kon zoeken.

Nu moet je opeens actief selecteren op “orders” in het veld voor het loepje. Misschien niet zo erg denk je maar als je wilt selecteren, valt het dropdownmenuutje weg. 
Plus, orders is het onderste veld….

Mega onhandig en super vertragend!
Is dit bewust of is dit een bug?
Ik hoop op het laatste en dat dit snel weer hersteld kan worden.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

De bug is opgelost:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +16

Dat is een bug inderdaad die we gaan fixen. Zodra het is opgelost laat ik je het hier weten. 

Reputatie 4
Badge +6

Wij hebben hier ook last van, en inderdaad zoals @Werk aan de Winkel aangeeft zoekt het systeem toch eerst op artikel ondanks je in de drop-down menu "orders" hebt geselecteerd. Je moet hierna nogmaals "orders" selecteren en zoeken, dan werkt het pas. Zeer frustrerend.

Badge

Hoe staat het hiermee? Het lijkt niet echt een prio
Zoeken op naam of ordernummer is echt een drama nu.

Zelfs als je handmatig hebt ingesteld op order en je ziet dat staan, dan is toch de volgende zoekopdracht weer in het artikel.

En omdat de gegevens die je in hebt getypt voor zoeken, niet blijven staan, moet je continue alles dubbel doen.

Reputatie 7
Badge +16

Deze bug is nog niet opgepakt. Het heeft niet de hoogste prio gekregen om op te pakken, we laten het huidige werk dus niet uit handen vallen hiervoor. Ik begrijp goed dat het vervelend en dat het verre van lekker werkt. Zo zijn er talloze situaties die opgelost moeten worden. Dit moet allemaal gepland worden. Het is dus niet zo dat een bug meteen wordt opgelost. In de meeste gevallen staat hier 6 weken voor, al wordt dit 9/10 keer flink eerder opgelost. Voor bugs die ervoor zorgen dat er geen order geplaatst kunnen worden geldt deze regel uiteraard niet. 

Reageer