Vraag

Winkelwagen leeg met bestellen klant account

• 30 December 2022
  • 7 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo mede webwinkeliers,

Ik krijg de laatste tijd veel meldingen van klanten dat tijdens het bestellen met een klantaccount hun winkelwagen leeg gemaakt wordt.

Nu weet ik dat je eerst moet inloggen, hoe raar dat ook is.. Want waarom kun je niet nadat je je producten in je winkelwagen hebt geplaatst niet alsnog inloggen en dan afrekenen….

Nee ook nadat de klant eerst heeft ingelogd, producten in de winkelwagen heeft geplaatst en wilt afrekenen is de winkelwagen ineens leeg..

Zijn hier meerdere meldingen over bekend??

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Is vlg mij een bug die nog niet is opgelost als ik zo @ebbe zijn reactie lees 🤗

Reputatie 2
Badge +2

Als ik het zo lees dan zijn we nu een maand verder en speelt het probleem nog steeds. 

Reputatie 5
Badge +7

Hallo mede webwinkeliers,

Ik krijg de laatste tijd veel meldingen van klanten dat tijdens het bestellen met een klantaccount hun winkelwagen leeg gemaakt wordt.

Nu weet ik dat je eerst moet inloggen, hoe raar dat ook is.. Want waarom kun je niet nadat je je producten in je winkelwagen hebt geplaatst niet alsnog inloggen en dan afrekenen….

Nee ook nadat de klant eerst heeft ingelogd, producten in de winkelwagen heeft geplaatst en wilt afrekenen is de winkelwagen ineens leeg..

Zijn hier meerdere meldingen over bekend??

Ik heb er geen meldingen van gehad en ook zelf niet ondervonden.
Maar ook dat je eerst moet inloggen voordat je begint met bestellen hoeft bij ons ook niet.
Ik kan gewoon tijdens het bestellen in of uit loggen en mijn winkelwagentje blijft gewoon gevuld.
Dus je zou zeggen dat het een bug betreft die niet iedereen raakt. Dat is dan weer zo wazig.

Afgelopen week en ook vandaag berichtjes gekregen van klanten die dit ook hadden en uiteraard niet zo blij zijn dat ze opnieuw moeten beginnen op het moment dat ze willen af gaan ronden. Ik ga nu een melding in mijn webshop zetten, maar hoop uiteraard dat deze bug snel opgelost is!

Graag hoor ik hoe het ervoor staat nu?

Ik krijg net een bericht van een klant die dit probleem ook ondervindt … Kunnen jullie aangeven wat de stand van zaken is? Ik ben heel bang dat klanten hierdoor afhaken...

Badge +1

Dat zou ik ook wel graag willen weten

Reageer