Vraag

Winkelwagen is vol melding

• 19 August 2021
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Goedendag,

Dit is mijn eerste vraag dus hopelijk doe ik het goed. ;)

Een klant stuurt net een bericht met deze inhoud:

“Ik probeer een pakket te bestellen met een tekst maar hij zegt dat de winkelwagen vol zit wat niet mogelijk is.

Het gaat om een kadopakket van 25 euro "voor haar" met een persoonlijke boodschap. Het lukt dus niet.”

Ik heb haar gevraagd exact welke artikel ze probeerde te kopen en wacht nog op antwoord. Tevens heb ik haar geadviseerd het nogmaals te proberen op een ander apparaat/browser.

Voor nu zijn mijn ideeën op. 

Heeft iemand hier wellicht een idee wat ik zou kunnen controleren wat mogelijk deze melding veroorzaakt?

Alvast bedankt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal,

De klant heeft het ondertussen voor elkaar gekregen om de order te voltooien op een andere computer. 

Toch wellicht iets met de browser sessie of iets dergelijks.

Mocht iemand alsnog extra tips hebben dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Joost,

Wat is het ordernummer van de klant? Dan ga ik kijken, met exact dezelfde producten, of ik het krijg gereproduceerd.

Groet,

Ebbe

Reputatie 4
Badge +4

Hi Ebbe,

Ah thanks dat is fijn! Het is ordernummer 4074.

Het is eigenlijk maar 1 product en een persoonlijke boodschap welke je kunt plaatsen. 
Ik heb zelf op verschillende browsers al geprobeerd maar wellicht zie jij vanuit de backend meer.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hi Joost,

Het enige wat ik mij nog kan voorstellen is dat de klant (in de winkelwagen) het aantal op 2 heeft gezet. Je krijgt dan inderdaad een melding dat dit niet kan omdat er maar 1 op voorraad was. Ik krijg het op geen andere manier gereproduceerd. Ik heb er wel een melding van gemaakt. Mochten we deze signalen - of jij - vaker krijgen, dan gaan we weer op onderzoek uit. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 4
Badge +4

Hi Ebbe,

Ik heb haar dit gevraagd maar ze zegt dat wanneer ze op de knop drukte voor het mandje ze de melding kreeg dat het mandje vol was. 

Ook ik krijg het niet gereproduceerd dus laten we het inderdaad in de gaten houden.
Bedankt voor je tijd.

Reageer