Vraag

Winkelwagen bewaren werkt helemaal niet

• 10 april 2021
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Vandaag kreeg ik de melding van een klant dat zij gisteravond haar mandje had gevuld en vanmorgen was deze weer helemaal leeg.

Dit heb ik zelf getest door vanmorgen een artikel in mijn mandje te stoppen en nog geen 7 uur later was dit artikel verdwenen. 

Nu heb ik dit groots naar mijn klanten gedeeld en krijg ik allemaal gefrustreerde reacties terug.

Graag opheldering!

Groetjes Linda

Lief Kraaltje

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Het zou kunnen zijn dat je klant en jij het automatisch legen van de cache van je webbrowser aan hebt staan? Het bewaren van je winkelmandje hangt namelijk samen met je cookies.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Liefkraaltje,

Ik zag je melding gisteren langskomen en heb toen even een product toegevoegd aan een winkelmandje in jouw winkel. Na ruim 24 uur staat het er nog steeds in, dus het concept lijkt in de basis te werken. Zoals @Nanaas zegt hangt het winkelmandje samen met cookies, dus het kan door de browser-instellingen komen.

Groet,

Bart

Ook  bij mij werkt het bewaren van de winkelwagen helaas niet, en ik weet niet wat ik fout doe.
Ik heb het geprobeerd met de PC (Chrome-browser, ik wis niet de cache automatisch en wis geen cookies) en ik heb het geprobeerd met met de iPhone. Ook heb ik het geprobeerd bij andere MWW winkels, maar ook als hun shop verlaat en daarna weer bezoek staat de winkelwagen op 0. Wat doe ik fout?
naam van mijn webshop = www.luxebestek.nl
groet, André

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga het uitzoeken @Kristalhuis. Ik moet het gaan testen, dus kom er na het weekend bij je op terug. 

Reageer