Beantwoord

Winkelwagen bewaren

Reputatie 3
Badge +2

Geweldig dat de winkelwagen nu 48 uur wordt bewaard, maar waarom slechts 48 uur? Bij andere webshops staat het na een paar weken zelfs nog in de winkelmand, is er ondertussen iets uitverkocht dan verdwijnt dit ook uit de winkelmand van de klant.

Ik zou het erg fijn vinden dat de winkelmand gewoon echt werd bewaard, zo lang de klant dat wenst.

Ik las dat jullie dit topic gingen sluiten.Daarom maak ik hier een nieuwe topic aan.

icon

Beste antwoord door PiercingSupplies 25 March 2021, 23:32

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Het is toch al weer een begin. Beter 48uur dan helemaal niet. hopelijk in de toekomst langer en op na een volgende update 

Reputatie 6
Badge +7

Dit is inderdaad al heel fijn maar van mij mag het ook gewoon blijven staan tot de klant het uit het winkelwagentje haalt.

Blij mee! 48 uur is prima, als de klant terugkomt wordt het weer met 48 uur verlengd. Moeten we zelf als winkel maar zorgen dat dit gebeurd :joy:. Waarom weken? Zou een melding leuker vinden, dat de klant een bericht krijgt dat er nog iets in het winkelmandje zit..

Hartstikke goed, is het vervolg dat we een mail kunnen sturen?

Reputatie 7
Badge +16

@kralenstulpje mogelijk dat we in de toekomst het oneindig bewaren van winkelwagen alsnog toevoegen. Ik verwacht dat dit alleen bij klanten gaat gebeuren die een account hebben. Dit is echter toekomstmuziek. Het verlengen van de winkelwagen is wat we nu al kunnen bieden en daar dus ook voor zijn gegaan. Het is een terechte opmerking die je maakt.  Ik wil je vragen om deze feedback ook via feedback.mijnwebwinkel.nl te delen. Dan komt het ook via dat kanaal binnen bij het productteam. 

De ‘winkelwagen verlaten’ functie staat nog open → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/212

Badge

Ik heb de functie getest, Helaas werkt het niet goed. Als je met verschillende browser inlogd op je winkel, dan onthoud hij niet de inhoud van je winkelwagen. Dus als de klant switch tussen zijn laptop en mobiel onthoud hij niet de inhoud in je winkelwagen. Ook de 48 uur regel werkt helaas niet.

Jammer.

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb de functie getest, Helaas werkt het niet goed. Als je met verschillende browser inlogd op je winkel, dan onthoud hij niet de inhoud van je winkelwagen. Dus als de klant switch tussen zijn laptop en mobiel onthoud hij niet de inhoud in je winkelwagen. Ook de 48 uur regel werkt helaas niet.

Jammer.

Hier schrik ik van, ik heb het zelf nog niet kunnen testen.

Reputatie 3
Badge +2

@kralenstulpje mogelijk dat we in de toekomst het oneindig bewaren van winkelwagen alsnog toevoegen. Ik verwacht dat dit alleen bij klanten gaat gebeuren die een account hebben. Dit is echter toekomstmuziek. Het verlengen van de winkelwagen is wat we nu al kunnen bieden en daar dus ook voor zijn gegaan. Het is een terechte opmerking die je maakt.  Ik wil je vragen om deze feedback ook via feedback.mijnwebwinkel.nl te delen. Dan komt het ook via dat kanaal binnen bij het productteam. 

De ‘winkelwagen verlaten’ functie staat nog open → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/212

Ik heb het meteen geregeld! Bedankt Ebbe!

Reputatie 7
Badge +16

Jammer.

Dat klopt. De winkelwagen wordt in de sessie (cookies) opgeslagen. Jouw laptop en mobiel hebben verschillende sessies en wordt de winkelwagen dus nooit op beide apparaten onthouden. Hiervoor zou de winkelwagen moeten worden gekoppeld aan een klantaccount. Die optie is er momenteel niet. Ik zou dit zeker voorstellen via feedback.mijnwebwinkel.nl 

Badge

Ik heb voor de zekerheid opnieuw getest, maar ook de 48 uur regel werkt sowieso niet. Misschien is het handig om dit door te geven aan de winkeliers. Mijn klanten kan hier niet mee, blij maken. Ze snappen er niets van.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb voor de zekerheid opnieuw getest, maar ook de 48 uur regel werkt sowieso niet. Misschien is het handig om dit door te geven aan de winkeliers. Mijn klanten kan hier niet mee, blij maken. Ze snappen er niets van.

Hoezo werkt het niet? Hoe heb je het getest?

Ik heb net iets in mijn winkelwagen geplaats en een reminder voor donderdag ingesteld. 

Reputatie 7
Badge +9

Waar ik wel benieuwd naar ben; communiceer jij dit naar je klant? En biedt dit voor hen meerwaarde, zo ja waarom denk je?

Ik ga het namelijk niet communiceren met mijn klant. Merk dat ik het zelf ook niet heel erg belangrijk vind als een andere webshop dit heeft. Trekt mij bijvoorbeeld niet over de streep. Soms wel handig, maar ik schoon zo vaak mijn cookies op dat ik dat dan toch weer kwijt zou zijn. :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Hoezo werkt het niet? Hoe heb je het getest?

Ik heb net iets in mijn winkelwagen geplaats en een reminder voor donderdag ingesteld. 

Ik moet opnieuw testen. Ik heb gisteren mijn cookies en cache geleegd, waardoor de winkelwagen automatisch wordt geleegd. Excuus. 

Reageer