Beantwoord

Wie verstuurt er nu naar landen binnen de EU?

• 18 maart 2021
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Wie verstuurt er nu naar landen binnen de EU?

-Hoe heb je de  betaling geregeld?  Via Mollie? Bijvoorbeeld alleen creditcard  betalingen? Of bied je ook nog andere opties aan?

-Met welke partij verzend jij de pakketten? Ik zie grote verschillen met bijvoorbeeld Postnl via Myparcel en UPS en DPD via Shopsunited. Maar vind vind het ook weer onoverzichtelijk om ze apart onder te brengen...

gr cindy

icon

Beste antwoord door Jacqueline 19 maart 2021, 13:22

Ik heb veel Belgische klanten. Deze betalen bij mij net als de Nederlandse klanten via de Klarna checkout of PayPal. Ze kunnen dan zelf kiezen als ze de Klarna checkout gebruiken, of ze met creditcard betalen of een andere betaalmethode.

Ik verzend alle pakketten zowel binnen- als buitenland via MyParcel. Hoe meer pakketten je verzend hoe goedkoper het wordt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ja dat is waar, maar ik zit sowieso niet aan dat soort grote aantallen/ hoeveelheden qua pakketten verzenden. 

Ik heb al wel wat meer keuzes aangevinkt bij mollie, maar sommige betaalopties per land vind ik echt te duur. Dan maar hopen dat men mijn opties nu voldoende vind om te gaan bestellen 🤞.

Dank voor het meedenken. Gr cindy 

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb veel Belgische klanten. Deze betalen bij mij net als de Nederlandse klanten via de Klarna checkout of PayPal. Ze kunnen dan zelf kiezen als ze de Klarna checkout gebruiken, of ze met creditcard betalen of een andere betaalmethode.

Ik verzend alle pakketten zowel binnen- als buitenland via MyParcel. Hoe meer pakketten je verzend hoe goedkoper het wordt.

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt Jacqueline, per ongeluk druk ik op het beste antwoord…

Ik had mijn vraag anders moeten stellen zie ik…

Ik verstuur zelf ook al naar België nl.

Het gaat mij meer om verschillende EU landen; ik zie zoveel prijsverschil per vervoerder en eigenlijk wil ik niet te veel verschillende vervoerders wil gaan gebruiken. Nu is een gedeelte goedkoper via myparcel, een aantal landen via ups, en een aantal landen via keendelivery, dpd. 

Ik hoopte hier op een tip waar dit bij 1 partij te vinden is. 

En ik vroeg mij af welke betaalmethodes er veel gekozen worden bij verschillende EU landen. Ik kan natuurlijk alles aanzetten hij Mollie, maar hoor graag ervaringen van anderen. 

Gr cindy

Reputatie 4
Badge +6

Ah ja das een ander verhaal. Ik heb me dat ook al eens af zitten vragen om te spreiden over verschillende vervoerders maar dat betekent dat ik naar verschillende punten moet om alles weg te brengen en het heeft ook invloed op de kortingen die je krijgt als je gaat spreiden. Dus ik heb het toch maar zo gelaten. Kost mij teveel tijd en ik denk dat je als je pakketprijs omhoog gaat als je gaat spreiden er niets mee op schiet.

Over de betaalmethodes. Ik zit dus niet bij Mollie maar kost het meer als je meer betaalmethodes aanzet? Anders zou ik het gewoon doen. Hoe meer keuze ze daarin hebben hoe beter denk ik?

Reputatie 5
Badge +7

Wij leveren tot nog toe alleen in Nederland. Ik zie een beetje op tegen de extra boekhouding die je krijgt als je boven de 10000 per jaar komt. Zijn daar makkelijke manieren voor om dit belastingtechnisch te regelen. Ik zou namelijk graag Belgie gaan leveren. We hebben wel wat klanten geleverd maar dan via een proforma factuur buiten de webshop om. We kunnen natuurlijk meer verkopen als we gewoon de Belgische betaalmethodes aan zetten. 

Reputatie 3
Badge +2

Ik kom zelf voor België niet boven dat bedrag  dus geen idee. 

Reageer