Vraag

Wel betaald, toch status mislukt onder orders in behandeling

• 9 November 2022
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

We merken dat er weer veel orders als status mislukt krijgen terwijl ze wel zijn betaald.

Ze komen wel onder in behandeling maar krijgen dan het rode bolletje.

Dit is erg vervelend aangezien we elke keer moeten checken of de order ook daadwerkelijk is betaald.

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

6 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Wederom weer een aantal bestellingen welke wel onder in behandeling komen maar na verloop van tijd als status mislukt krijgen.

Deze komen ook als nieuwe order via de mail binnen zie ik maar zijn dus uiteindelijk niet afgerond.

Inmiddels lopen er meerdere topics over zie ik maar het probleem blijft zich voordoen.

Reputatie 2
Badge +3

We helpen je hiermee graag verder. Kan je een ordernummer toesturen per mail? Zou je de order ook in je account bij Buckaroo kunnen bekijken en een screenshot kunnen sturen van de status daar?

Reputatie 1
Badge +2

We helpen je hiermee graag verder. Kan je een ordernummer toesturen per mail? Zou je de order ook in je account bij Buckaroo kunnen bekijken en een screenshot kunnen sturen van de status daar?

Hoi Tyrona,

Naar welk e-mailadres kan ik dit het beste sturen?

Reputatie 7
Badge +16

Ik reageer even voor Tyrona, Je kunt info@mijnwebwinkel.nl hiervoor gebruiken. 

Reputatie 1
Badge +2

We hebben er gisterenavond weer eentje gehad.

Had dit keer de grijze status maar staat wel onder in behandeling en lag ook al ter verwerking klaar omdat door de grijze kleur deze over het hoofd is gezien.

Gelukkig mailde de klant zelf vanmorgen dat er iets mis is gegaan anders was deze order gewoon de deur uit gegaan zonder dat er betaald is. Deze had Maestro aangeklikt als betaalmethode en wilde dit later wijziging in iDeal. Dit lukte niet meer. Uiteindelijk is de order wel als afgerond met onbekende status onder in behandeling komen te staan en heeft ze een automatische bevestiging per mail ontvangen.

Is er al meer duidelijkheid inmiddels? De betrouwbaarheid van het systeem laat zo wel te wensen over.

Los van het feit dat we nu een klant hebben die zelf contact opneemt moeten we er normaal zelf achteraan wat weer extra tijd kost. Het komt ook een beetje knullig over dat de klant wel een bevestiging krijgt dat de order in behandeling terwijl de betaling is mislukt.

Reputatie 4
Badge +4

@Oeteljee Ik zie inderdaad dat er een order met de onbekende (grijze) betaalstatus doorheen is geglipt naar ‘bestelling in behandeling’. Ergens in de verbinding met de betaalprovider is de status niet goed doorgekomen. We hebben het ticket nog open staan om te onderzoeken. Voor nu kan ik alleen meegeven om naast de orderstatus ook goed op de betaalstatus te letten voor het versturen van de order. Zodra dat is opgelost hoor je het direct van ons.