Beantwoord

website plat?

• 24 April 2023
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Hebben meer mensen dit?

Edit: ja, mijn familie ziet ook dit. Plat dus.

kevin

icon

Beste antwoord door LTwaters 24 April 2023, 22:16

Bekijk origineel

5 reacties

Ja super vervelend! Ik kan ook niet in de beheeromgeving

Reputatie 2
Badge +3

Ja ik ook al, vervelend weer dit. Ik dacht al dat het aan mijn laptop lag. Wilde juist vanavond artikelen invoeren. Hoop dat het snel opgelost word.

Reputatie 2
Badge +3

Ja hier ook zelfde melding

Reputatie 3
Badge +2

Klopt, er is blijkbaar storing maar er staat nog niets op de statuspagina vermeld!

https://www.kralenstulpje.nl

Reputatie 5
Badge +6

Reactie MWW:

Fijn dat ze er bovenop zitten 👍🏻

Goedenavond, 

We zagen kort geleden dat er een distributed denial of service aanval (DDoS-aanval) plaatsgevonden op verschillende domeinen. Een DDoS-aanval is een geautomatiseerde aanval waarbij veel computers gelijk dat domein als doel aanvallen. 

De aanval is door onze ontwikkelaars snel waargenomen en hebben daarop maatregelen genomen om de aanval te weren. In eerste instantie hebben we een drastische blokkade opgeworpen. Daarna hebben we de de 'under attack-mode' aan gezet. Dit heeft echter ook gevolgen voor daadwerkelijke bezoekers. We gooien een drempel op, waarbij we controleren de bezoeker daadwerkelijk een mens is of een zogenaamde bot. Binnen vijf seconden weet ons beveiliging of het een échte bezoeker is, of zo'n bot met (mogelijk) slechte bedoelingen. Deze 'under attack-mode' heeft overigens géén invloed op jouw vindbaarheid. 

Onze ontwikkelaars blijven je webwinkel tijdelijk extra in de gaten houden. Het kan dus zijn dat, ondanks dat de aanval al is afgelopen, we ervoor kiezen om de 'under attack-mode' nog even actief te laten. Vanzelfsprekend halen we de maatregel ook weer voor je weg, zodra het risico is geweken. Je hoeft hier zelf niets aan te doen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag.

Groeten,

Reageer