Vraag

Waarschuwing betreffende direct betaalbericht van PayPal

• 17 April 2020
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

ik blijf deze van Paypal afkomstige emails ontvangen, wat is er aan de hand?

Beste  ,

Controleer de server die direct betaalberichten van PayPal (IPN) verwerkt. IPNs verzonden via de volgende URL(s) mislukken:

https://secure.mijnwebwinkel.nl/payment/

Als u deze URL(s) niet herkent, gebruikt u mogelijk een service provider die IPN namens u gebruikt. Neem contact op met uw service provider met de bovenstaande informatie. Als dit probleem aanhoudt, IPNs (directe betaalberichten) voor uw rekening mogelijk uitgeschakeld.

Dank u voor uw onmiddellijke aandacht voor dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,

PayPal

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hm ik ben niet bekend met die melding. Ik ga het uitzoeken voor je. Zodra ik meer weet, kom ik erop terug. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@naafdoppenshop Heb je van PayPal informatie ontvangen vanaf wanneer het mis is gegaan? Of sinds wanneer ontvang je deze mailtjes? Je wordt wel uitbetaald door PayPal of dat ook niet? 

ja hoor, kan de betalingen innen. Vandaag drie mails.

Reputatie 7
Badge +16

Gelukkig! Je ontvangt sinds vandaag ook die e-mails, of heb je die al eerder ontvangen? 

alleen vandaag…...

Reputatie 7
Badge +16

Thanks. Ik geef het door en meld mij meer als ik meer informatie heb. 

Reputatie 7
Badge +16

@naafdoppenshop Het is een vreemde. IPN (Instant Payment Notifications), dat is deze mail die je hebt ontvangen, wordt sinds enige tijd niet meer ondersteund door ons. We hebben dit uit de nieuwe checkout gehaald. Zou jij het in de gaten kunnen houden en melden als je deze mailtjes blijft ontvangen?

Reageer