Vraag

Waarom kan de klant maar 34 verschillende producten in de winkelmand plaatsen

• 12 juni 2020
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Waarom kan de klant maar 34 verschillende producten in de winkelmand plaatsen

Weet iemand hier het antwoord op 

Een klant wil heel veel bestellen maar het systeem geeft aan dat de winkelmand vol is 

dit vind ik wel heel raar 

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Wel knap als je in 1 keer meer dan 34 dingen kunt verkopen. 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @wilma, ik verwacht dat de klant een product heeft toegevoegd waarvan het aantal niet meer op voorraad is. Ik heb nu 36 verschillende producten in de winkelwagen zitten, zonder problemen. De melding dat de winkelwagen vol zit is mij ook niet bekend. Het enige wat dus kan is dat de klant bijvoorbeeld 5x product A in de winkelwagen plaatst, maar je daar nog 3 van op voorraad hebt. Zou dat het kunnen zijn?

Badge

Hallo Ebbe, de klant zegt dat deze dit niet heeft gedaan. Heb het bij andere kalnten ook nog nooit mee gemaakt.

en verkoop regelmatig meerdere producten in één keer. Kan het er mee te maken hebben dat de klant in Portugal woont? 

Reputatie 6
Badge +4

Hm bijzonder. Het maakt niet uit waar de klant vandaan komt. Een klant uit Portugal moet ook gewoon meerdere producten kunnen bestellen. Je weet zeker niet welke producten de klant probeerde te bestellen?

Badge

Heeft nu de bestelling in 2 orders gedaan. Ik heb zelf ook getest en ik kon ook gewoon verder met bestellen hoeveel ik ook deed

Reputatie 6
Badge +4

Maf is dit. We gaan het in de gaten houden. Laat het weer weten als je nog eens een dergelijke melding krijgt.

Reageer