Vraag

Waar is mij Paypal betaling gebleven?

• 5 July 2022
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

In het weekend heb ik een bestelling gekregen en daar is gekozen voor Paypal. Bij de order stond betaling goedgekeurd en daarna heb ik op innen geklikt en daar staat voltooid bij.  Het is inmiddels een dag later maar het bedrag staat nog steeds niet in mijn Paypal account. Waar is de Paypal betaling gebleven?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

@astromoon Heb je paypal via een aparte provider (zoals mollie/sisow etc) of heb je een eigen paypal account waarop is betaald? Als het de eerste is dan krijg je pas uitbetaald als zij je uitbetalen en komt het denk ik niet op je paypal account. Is het op je eigen account dan is dat wel apart. Maar je zou een dergelijke betaling ook al op je paypal account moeten zien staan voordat je op innen klikt (dan staat hij daar alleen nog niet als voltooid zeg maar) En dan moet je het berichtje echt naar MWW zelf sturen want wij (de community) kunnen daar natuurlijk niet in kijken 🙂

@Richard Goedemorgen Richard, Paypal loopt niet via mollie ofzo. De betaaloptie paypal heb ik bij betaalopties geselecteerd en alle nodige codes ingevoerd. Via mijn privéaccount heb ik, om te checken, ook een bestelling geplaatst en die is op mijn privéaccount wel afgeschreven maar bij het account van de webshop ook niet bijgeschreven. Vind het zo klunzig overkomen om de koper een bewijs van betaling te moeten gaan vragen. Alles staat op voltooid maar ik kan nergens zien dat het bedrag ook werkelijk ontvangen is.

Reputatie 6
Badge +5

goedemorgen :-)
Ja, dat snap ik. En als het bij je eigen testbestelling ook niet goed gaat dan gaat er of bij paypal of bij mww iets mis. Ik zou ze allebei proberen te bellen/mailen. 
Ik heb even bij mijzelf gekeken maar mijn laatste bestelling met paypal is van 28 juni (meeste mensen betalen met iDeal/achteraf betalen).

Ik denk dat zij moeten kunnen zien of het goed is gegaan.

Enige wat ik me nog kan voorstellen is dat je paypal account net nieuw is en er nog wat controles gedaan moeten worden. Maar paypal kun je relatief gemakkelijk bereiken. Je kunt ze ook bellen en de klantenservice is niet verkeerd. Zie hier: https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us (beetje naar beneden scrollen staat ‘bel ons’ en dan krijg je een code op je scherm die je moet gebruiken bij het bellen.