Beantwoord

Vormgeving en kleur bevestigingsmails veranderen

• 2 februari 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi! We hebben een testorder laten doen en de bevestigingsmail is groen met lichtgrijze letters. Niet te lezen dus. We hebben alles geprobeerd, maar kunnen het niet vinden. Waar kunnen we de vormgeving en kleurstelling van de bevestigingsmails aan klanten aanpassen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Ebbe 3 februari 2021, 13:10

Ik heb een testorder geplaatst en daarbij komt de bevestiging wel goed over. De zijkanten zijn groen, het tekstvak is wit met zwarte letters. Is er al iets aangepast of speelt het bij jullie nog steeds?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb een testorder geplaatst en daarbij komt de bevestiging wel goed over. De zijkanten zijn groen, het tekstvak is wit met zwarte letters. Is er al iets aangepast of speelt het bij jullie nog steeds?

Reputatie 1
Badge +1

Niet dat ik weet. We hebben iets aangepast aan de nieuwsbrief, maar je collega via messenger zegt dat het niet aan te passen is en aan de donkere modus van de ontvanger ligt?
Dit is zijn/ haar antwoord:

We hebben het bekeken en dit ligt aan de donkere modus op een iPhone. Wanneer deze actief staat, wordt er een tint overgenomen die in de beheeromgeving ingesteld staat via Instellingen / Vormgeving / Template instellingen / tabblad Algemeen bij de 'Achtergrondkleuren->zijkant'. Dit is gemeld bij het product team en zij gaan dit verder in onderzoek nemen en eventueel aanpassen. Het advies voor nu is om de kleur van de zijkant aan te passen en te kijken wanneer het wel leesbaar wordt of de donkere modus uit te schakelen. Helaas heb je er geen invloed op of klanten de donkere modus hebben ingeschakeld.

De persoon met de testorder heeft het nu even zonder donkere modus bekeken, en dan is het goed leesbaar! Dan kunnen we klanten in elk geval aangeven wat ze zelf kunnen doen om het goed te lezen!

Reputatie 7
Badge +16

Poe, nooit geweten dat de donkere modus invloed daarop heeft. Bedankt voor het delen van deze info!

Reageer