Beantwoord

Voorraadhebeer fysieke winkel / onlinewinkel

• 21 november 2020
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die ervaringen hebben in de voorraadbeheer van naast een fysieke winkel ook die van de webshop. 

Stel ik heb 10 artikelen van een bepaald product.
Deze zijn bv allemaal aanwezig in mijn fysieke winkel, atelier. Klant X komt en koopt er 3 van.
Moet ik dan dit manueel gaan noteren allemaal en ‘s avonds inloggen op de site en het aantal te gaan aanpassen in de shop per artikel?
Nu als dit 2 of 3 artikelen zijn lukt dit wel, hoewel omslachtig maar als het druk is of om veel artikelen gaat, is dit omslachtig en de foutmarge groot.
Hoe lossen mensen met een fysieke én webshop dit op?
Of is er een handige functie in MWW om dit snel en handig te doen?

icon

Beste antwoord door Michel vG 21 november 2020, 17:19

Als je met de kassa app werkt wordt een verkoop in de winkel uitgeboekt uit de voorraad. En dat is dan ook meteen die van de webwinkel. Zelfde andersom. Er komt nieuwe voorraad. Die boek je in de voorraad en staat dan bij allebij erin. Je hebt dus eigenlijk maar 1 voorraad lijst die van 2 kanten wordt bijgewerkt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je met de kassa app werkt wordt een verkoop in de winkel uitgeboekt uit de voorraad. En dat is dan ook meteen die van de webwinkel. Zelfde andersom. Er komt nieuwe voorraad. Die boek je in de voorraad en staat dan bij allebij erin. Je hebt dus eigenlijk maar 1 voorraad lijst die van 2 kanten wordt bijgewerkt.

Dank je wel Michel vG

Dat is mooi nieuws. Dank je wel voor de info! Ik ga dit zeker eens bekijken!

Reputatie 5
Badge +6

Info over de kassa app

Via bovenstaande link kun je al wat meer lezen over de app. Wij hebben de hardware gewoon zelf aangeschaft via een andere leverancier dan de vermelde izettle.

Reageer