Beantwoord

Verzendopties uitschakelen

• 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Ik wil dat er geen meldingen komen over verzendkosten. Ik de documentatie het ik twee plaatsen gevonden om dit te regelen:

1. Aanklikken:

Géén reguliere verzendopties tonen. Bij deze optie worden er geen verzendkosten berekend, en deze worden ook niet getoond in de checkout.

Heb ik gedaan, tocht verschijnt hier de tekst “Verzendkosten Nederland   GRATIS”

2. Beschrijving gevolgd bij helpfunctie

Hieronder zijn de aangegeven stappen van de uitleg. Na iedere stap heb ik een screenprint gemaakt van het resultaat van de actie.
    Instructie:

Schermprint

Instructie:

Stap 2: Schakel bij Betaalmethode de optie ‘Betalen bij afhalen’ in (helemaal onderaan)

Schermprint:

Instructie:

Dit kan niet. Zie schermprint

Wat doe ik niet goed?

icon

Beste antwoord door Michel vG 19 October 2020, 20:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Je hebt bij betaalmethode en dan overige betaalmethodes betalen bij afhalen aangevinkt.
Zolang je die aangevinkt hebt kun je bij verzendopties niet uitvinken dat ze het bij jou op kunnen halen.
Wil je dat ze het bij jou op kunnen halen moet je dus beide aangevinkt hebben.
Wil je dit niet dan moet je alles uitvinken en dus ook bij betaalmethodes.

Ik heb mijn vraag niet duidelijk gesteld:

Ik wil in de winkel nergens dat er sprake is van verzenden. Ze kunnen alleen afhalen. Daarom heb ik ingesteld:

Maar bij het bestellen komt steeds te staan

Hoe kom ik hiervan af? In de eerste beschrijving heb ik aangegeven wat ik allemaal geprobeerd heb om ervan af te komen, maar zonder succes.

Wat moet ik doen dat er bij het uitchecken nergens iets komt te staan over verzendkosten?

Reputatie 5
Badge +7

Volgens mij is dat standaard en kun je dat niet uitzetten. Maar dat weet ik niet zeker.

Reputatie 7
Badge +8

Als je die tekst niet kunt verwijderen zou je kunnen kijken of deze tekst bij de standaardteksten staat. Dan  kun je er iets anders neer zitten zoals "alleen afhalen mogelijk"

Bedankt. Dat was een goeie work-around. Ik heb die toegepast en heb nu geen probleem meer. Maar het blijft vreemd dat als je aanklikt “geen reguliere verzendkosten tonen” dat je als resultaat krijgt “Verzendkosten Nederland GRATIS”.

Reageer