Beantwoord

Verzendopties


Reputatie 2
Badge +1

Bij de verzendopties heb je nu de keuze uit "bezorgen op afspraak" en "Nederland"

Dit is voor de klant erg verwarrend. Wat kan ik hier aan doen, eerder was dit niet namelijk. 

 

icon

Beste antwoord door Ebbe 6 April 2020, 13:37

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @RebrinkDiervoeding , de optie bezorgen op afspraak’ is een toevoeging op de 'reguliere’ verzendopties die MyParcel aanbiedt. De klant kan hiervoor kiezen als zij bijvoorbeeld de order op dinsdag avond geleverd wil hebben. Kiest de klant voor ‘Nederland’, dan gelden de reguliere verzending. 

Bezorgen op afspraak kun je uitzetten. Dit doe je via ‘verzendopties’. Onder het kopje ‘MyParcel’ vind je de optie en kun je op het schuifje klikken om de functie uit te zetten. 

Succes! 

Badge

Hallo Ebbe,

 

Maar wat als je alleen gebruik wilt maken van Myparcel opties op afspraak? Is dat ook mogelijk?

 

Mvrgr.,

Reputatie 7
Badge +16

Hi Dineke,

Dat is zeker mogelijk. Je stelt de verzendopties dan alleen in voor MyParcel. Via deze link kom je terecht op de instructies van MyParcel → https://community.mijnwebwinkel.nl/search?q=myparcel&source%5B0%5D=knowledge_base 

Wellicht heb je daar ook iets aan. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 4
Badge +6

Ik zou graag de volgorde onder “Verzenden” willen veranderen. Ik wil “Nederland” graag bovenaan. Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan aanpassen. 
Nu dacht een klant dat ze alleen kon kiezen uit “Afhalen” en “Afhalen op locatie”. “Nederland” was niet duidelijk. 
Nou gaat het meestal goed, maar het kan beter. 

Reputatie 4
Badge +5

Hi Kirsten,

Ik weet niet hoe dat moet maar ik heb ooit een tip van een andere forumbezoeker gebruikt die dat probleem voor mij heeft opgelost. Als je in bij de verzendopties naar de landentabel gaat en je verandert Nederland in bijvoorbeeld: Afleveren op huisadres pakket/brievenbuspakket

Dan staat er niet meer Nederland maar de tekst die jij er van hebt gemaakt :-)
Mijn klanten hadden die verwarring ook soms maar nu niet meer!

Reputatie 4
Badge +6

@Richard Bedankt voor de tip! Ik had niet door dat je “Nederland” kon veranderen. Ik ga het aanpassen, kijken hoe dat gaat met klanten. Bedankt!

Reputatie 6
Badge +8

Hi Kirsten,

Ik weet niet hoe dat moet maar ik heb ooit een tip van een andere forumbezoeker gebruikt die dat probleem voor mij heeft opgelost. Als je in bij de verzendopties naar de landentabel gaat en je verandert Nederland in bijvoorbeeld: Afleveren op huisadres pakket/brievenbuspakket

Dan staat er niet meer Nederland maar de tekst die jij er van hebt gemaakt :-)
Mijn klanten hadden die verwarring ook soms maar nu niet meer!


Dit laatst ook aangepast, staat dan wel een beetje gek op de faktuur Heb het weer teruggezet naar Nederland .. 

Reputatie 4
Badge +5

Ik weet niet waar dat op de factuur zou komen te staan maar op mijn factuur staat dat nergens. Daar staat bij het adres gewoon Nederland en bij de verzendkosten staat alleen ‘verzendkosten’ 

Reputatie 6
Badge +8

Dan op de pakbon? Ik heb het ergens zien staan wat met de klant mee ging.. 😅

Reputatie 4
Badge +6

@CountryatHome Het staat inderdaad op de pakbon. Maar niet storend vind ik. Maar ik gebruik ook geen pakbonnen, dus maakt mij niet uit. Het is niet zichtbaar op de factuur. 

Reputatie 6
Badge +8

@CountryatHome Het staat inderdaad op de pakbon. Maar niet storend vind ik. Maar ik gebruik ook geen pakbonnen, dus maakt mij niet uit. Het is niet zichtbaar op de factuur. 

Jaa dacht ik al.. die geven we altijd met de bestelling mee. 

Reageer