Vraag

verzendkosten wijzigen

• 1 februari 2021
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

kan ik de verzendkosten nog wijzigen als de klant al besteld heeft ?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ja dat is mogelijk. Als je de betreffende order opent in de beheeromgeving, zie je bovenaan knopjes staan zoals “factuur, pakbon, orderbevestiging” etcetera. Een van deze knopjes betreft “verzendkosten”. Als je daarop klikt, kan je de verzendkosten achteraf aanpassen. Ik weet echter niet of dit voor alle betaalmethodes kan, voor iDEAL kan het bijv. wel.

Badge

Ja dat is mogelijk. Als je de betreffende order opent in de beheeromgeving, zie je bovenaan knopjes staan zoals “factuur, pakbon, orderbevestiging” etcetera. Een van deze knopjes betreft “verzendkosten”. Als je daarop klikt, kan je de verzendkosten achteraf aanpassen. Ik weet echter niet of dit voor alle betaalmethodes kan, voor iDEAL kan het bijv. wel.

Hai,

Even een vraagje, want dit was voor mij echt een eye opener.

Bij mij kan ik deze button niet gebruiken. Ze staan uit zeg maar..

Ik heb er wel al even een mail naar MWW over gestuurd met screenshot.

Gr Linda 

Badge

Hoi Linda,

Heb je die order al naar Archief verplaatst? Dan kun je de button verzendkosten inderdaad niet meer aanklikken. Je zou de order naar actuele orders kunnen verplaatsen en dan kan je het wel weer aanpassen.

Gr Bianca

Badge

Hai,

Dit gaat om actieve orders die nog niet zijn verwerkt.

Reputatie 7
Badge +16

@Liefkraaltje Je maakt gebruik van Klarna. Zij keuren de order goed zoals deze door de klant is geplaatst. Het is bij order die via Klarna zijn betaald niet mogelijk om deze achteraf nog aan te passen. Orders via Mollie, Sisow of MultiSafePay zijn wel aan te passen. 

Reageer