Vraag

verzendkosten pallet

• 9 september 2020
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb een vraag, ik weet dat de berekening van de verzendkosten op basis van gewichten werkt en dat is prima in te stellen maar als we instellen dat verzending boven een bepaald bedrag gratis is wordt een verzending boven de 30 kilo wat als pallet zou gaan dan ook gratis en zo ja is daar een manier voor om die wel te berekenen of gaat dat dan alleen achteraf?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goede vraag Michel. Als je instelt dat boven een x bedrag de verzend gratis is, dan is die leidend. Stel de klant besteld iets voor 30 kg ter waarde van €105,- en vanaf €100,- verzend je gratis, dan worden de verzendkosten dus niet berekend. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat hier een goede oplossing voor is. Ik ga hier over nadenken. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +2

Ik hoop dat je iets kunt bedenken 😊

Anders zou het een uitbreiding van het systeem kunnen zijn waarbij als je artikel x kiest altijd een pallet berekend, met voorrang op het gratis verzend bedrag. De rest van een bestelling kan daar natuurlijk bij op de pallet.

Reputatie 7
Badge +4

Hi Michel,

Er is momenteel geen goed alternatief te bedenken. Ik heb gespeurd in feedback.mijnwebwinkel.nl en ben daar deze suggestie tegengekomen, volgens mij raakt deze jouw suggestie → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/188 

Reputatie 3
Badge +2

Die heb ik een extra punt gegeven bij deze. 😊

Reageer