Beantwoord

Verzendkosten kloppen niet per product

• 20 April 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Hallo, 

Ik ben mijn webshop aan het opbouwen. En als ik dan kijk hoe het verloopt als ik iets zou bestellen. Als ik iets kies wat als brievenbuspakket verstuurd kan worden, rekent hij alsnog pakket verzendkosten. Hoe kan ik dit aanpassen?

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 21 April 2020, 01:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Waar en hoe stel ik dat gewicht per product dan in?

“Stel vervolgens bij ieder artikel het juiste gewicht in om het artikel in het juiste tarief te laten vallen.”

Bij “Extra velden” bij een product. 

Waar en hoe stel ik dat gewicht per product dan in?

“Stel vervolgens bij ieder artikel het juiste gewicht in om het artikel in het juiste tarief te laten vallen.”

Reputatie 6
Badge +8

Hallo, 

Ik ben mijn webshop aan het opbouwen. En als ik dan kijk hoe het verloopt als ik iets zou bestellen. Als ik iets kies wat als brievenbuspakket verstuurd kan worden, rekent hij alsnog pakket verzendkosten. Hoe kan ik dit aanpassen?

Volgens mij kan je dit instellen door een bepaald gewicht toe te wijzen aan de producten. Laten we zeggen dat een product die door de brievenbus past 100 gram weegt (puur voor de instelling, het product zelf hoeft niet daadwerkelijk 100 gram te wegen), en maximaal 2 van deze producten als brievenbuspakje verzonden kunnen worden. Bij het artikel geef je dan als gewicht 100 gram in. Vervolgens stel je de verzendkosten per gewicht in via de tarieven tabel en voeg je gewichtsklasse 0 - 200 gram toe en geef je dit de naam "brievenbuspakje" met de bijbehorende kosten. Producten die niet door de brievenbus passen, geef je een gewicht van 250 gram bijv. en maak je een gewichtsklasse vanaf 250 gram, welke je de naam "pakketzending" geeft met de daarbij behorende verzendkosten.

Reageer