Vraag

verzendkosten kloppen niet, bestelproces gaat niet verder

  • 21 March 2022
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Ik zie net dat er in mijn webshop "gratis verzenden" wordt aangegeven als ik iets in de winkelmand plaats. Dit klopt niet. Ik heb niks aan de instellingen veranderd, en tot nu toe zijn ze ook gewoon berekend bij de orders van vandaag. 

Ook als ik dan klik op "bestellen" gaat het proces niet verder, ik krijg een blanco pagina te zien. 

Is er een storing? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

De punten die je benoemd gaan nu bij mij goed. Kun jij het nog eens controleren? 

 

Nog steeds hetzelfde als ik het via mijn eigen telefoon doe. Via mijn dochters ipad gaat het wel goed, en ik heb vandaag een een bestelling binnen gekregen waarbij de verzendkosten correct waren berekend. 

Maar als ik dus zelf naar mijn eigen site ga klopt het niet 😅

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen,

Welk product plaats je precies in de winkelmand en welk verzendland heb je geselecteerd? Dan ga ik nog eens nakijken waar het aan zou kunnen liggen. 

Reageer