Beantwoord

verzendkosten

• 9 november 2020
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Hallo Allemaal,

ik heb bij mijn verzendkosten ingesteld dat de verzendkosten gratis zijn vanaf € 100,-

Nu heb ik enkele grote volume artikelen in mijn webshop met veel gewicht.

Deze zou ik willen uitsluiten van gratis verzending. omdat deze verzendkosten ook voor mij behoorlijk hoog zijn.

Ik heb deze vraag ook al gesteld aan mijnwebwinkel maar zij hebben hier ook geen oplossing voor.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Gr. Chrit Verheijden Bouwshoplimburg

icon

Beste antwoord door Michel vG 9 november 2020, 19:54

Er us niet een directe mogelijkheid voor. Wij hebben bij ons hetzelfde probleem met het verzenden van aquaria. Ik heb dat voor nu opgelost door een keuzemenu te maken met daarin de optie afhalen 0,=  en de optie verzending op pallet 75,=. Mensen moeten voir ze kunnen bestellen eerst 1 van de 2 keuzes maken. Kijk maar eens via de link; Link naar voorbeeld

Dit is de enige manier die ik bij een andere mww shop zag die naar mijn gevoel overzichtelijk is.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Er us niet een directe mogelijkheid voor. Wij hebben bij ons hetzelfde probleem met het verzenden van aquaria. Ik heb dat voor nu opgelost door een keuzemenu te maken met daarin de optie afhalen 0,=  en de optie verzending op pallet 75,=. Mensen moeten voir ze kunnen bestellen eerst 1 van de 2 keuzes maken. Kijk maar eens via de link; Link naar voorbeeld

Dit is de enige manier die ik bij een andere mww shop zag die naar mijn gevoel overzichtelijk is.

Dankjewel, dat is een goeie tip, ga ik ook doen.

Reageer