Vraag

Verzendkosten €7,20??

• 18 February 2022
  • 13 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Ineens zijn de verzendkosten verhoogd naar €7,20?? Denk een BTW dingetje? Want de BTW wordt er bij opgeteld. Hoop dat er nog iemand van MWW online is dit weekend en het opgelost kan worden @Arjan @Ebbe @Bas Wienhoven @Merel 

Zijn er meer webwinkels die dit ervaren?

13 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Reputatie 6
Badge +9

Ohh dankjewel @Panzer-Shop.nl had ik nog niet gezien. Hoop wel dat er nog iemand online komt als er zoiets als dit speelt. Klanten sturen al berichtjes over de verzendkosten.. :sweat_smile:

Hier ook hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +8

Bij ons ook. Het is zo langzamerhand wel vervelend dat alles werkt er toch altijd weer iets de soep in loopt bij mww. Ik ga eens even terug rekenen om er zelf maar even ex btw van te maken als dat werkt. 

Reputatie 5
Badge +8

Bij ons ook. Het is zo langzamerhand wel vervelend dat alles werkt er toch altijd weer iets de soep in loopt bij mww. Ik ga eens even terug rekenen om er zelf maar even ex btw van te maken als dat werkt. 

Dat werkt inderdaad, maar staat niet zo fraai in de checkout. Klanten zien in de checkout lagere verzendkosten en onderaan de straap ineens hoger (incl. btw), dit kan voor klanten een reden zijn om af te haken.

Reputatie 7
Badge +8

Verzendkosten voor nu op 4,92 gezet. Dit wordt 5,95 in de winkelwagen. Beetje macgyver fix maar voor de klant wel zo eerlijk.

Reputatie 7
Badge +8

Dat werkt inderdaad, maar staat niet zo fraai in de checkout. Klanten zien in de checkout lagere verzendkosten en onderaan de straap ineens hoger (incl. btw), dit kan voor klanten een reden zijn om af te haken.

Mee eens maar de klant meer laten betalen is ook niet netjes.

Reputatie 6
Badge +9

Bedankt voor je reactie bij de andere topic @Merel Goed om te lezen dat er aan gewerkt wordt, fijn!

Reputatie 4
Badge +7

Het probleem is helaas weer opnieuw aanwezig.

Reputatie 4
Badge +4

Ineens zijn de verzendkosten verhoogd naar €7,20?? Denk een BTW dingetje? Want de BTW wordt er bij opgeteld. Hoop dat er nog iemand van MWW online is dit weekend en het opgelost kan worden @Arjan @Ebbe @Bas Wienhoven @Merel 

Op dit moment is de storing helaas weer actief!!

Reputatie 6
Badge +9

Op dit moment is de storing helaas weer actief!!

Ik zie het .. had meerdere orders boven de €50 → gratis verzenden, dan valt het niet gelijk op. Zie dat er nu meerdere/nieuwere  topics zijn aangemaakt hierover..

Reputatie 4
Badge +7

Graag in dit topic reageren over dit item: 

Reageer