Vraag

Verzendkosten

• 8 April 2022
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Ik kom ineens tot de ontdekking dat de verzendkosten niet berekend worden bij de bestellingen!

Als ik naar de verzendoptie ga, staat er in een gele balk de volgende tekst. 

Op dit moment worden er geen verzendkosten berekend. Je kan hier wel de verzendtabel van het standaard land bewerken, maar deze word niet toegepast in de winkel.

Hebben meer mensen hier last van? Of weten jullie hoe ik dit probleem kan oplossen?  

4 reacties

hallo, bij mij worden de verzendkosten er ook niet meer bijgerekend wat heel vervelend is daar ik verkoop in heel europa en dit zeker niet gratis kan doen. 

Ik heb ook al alles geprobeerd maar vind het ook niet. 

Reputatie 5
Badge +7

Heb je bij verzendoptie wel een van onderstaande aangevinkt staan: 

Ja hoor. Heb dat nooit voorgehad en tussen die tijd ook niks veranderd aan de instellingen. Maar heb deze middag gecheckt en nu rekent hij wel weer de verzendkosten per land erbij dus weet niet goed hoe dit kon gebeuren want heel interessant is dit niet als klanten uit heel europa plots gratis verzendkosten krijgen. 

Reputatie 5
Badge +6

@Inge Ik zie de melding nu inderdaad ook niet meer in je winkel staan en er worden gewoon verzendkosten berekend. We houden het in de gaten en we horen het ook graag als je deze melding opnieuw voorbij ziet komen. 

Reageer