Beantwoord

verzendkosten

• 10 April 2020
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo allemaal. Ik verzend nu via MYPARCEL met POSTNL. Omdat ik (nog) niet aan 249 pakketjes per jaar kom, betaal ik 7,05 (incl. btw) aan verzendkosten. De klant betaald bij mij €6,95 verzendkosten en vanaf €50,- gratis. Nu heb ik offerte laten opmaken bij PAKKETMAIL. Daar kwam DHLFORYOU wel mooi voordelig uit voor mij met €5,24 (excl. btw). Ik twijfel of ik over moet stappen!?

Ik wil graag mijn verzendkosten voor de klanten verlagen omdat ik denk dat veel mensen dat misschien toch wel afschrikt? 

Wat zijn jullie meningen hierover en hoe zijn jullie ervaringen met DHL en/of PAKKETMAIL?

Groetjes

icon

Beste antwoord door Dirkjan 1 May 2020, 19:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Bij de Toesebol

Ik heb zelf geen webshop en dus geen ervaring:see_no_evil: Betaal je bij Pakketmail een vast bedrag of per verzonden order? Als dat laatste het geval is, kun je Pakketmail altijd aanvragen en het uitproberen. Bij MyParcel betaal je alleen als je een order verstuurd. Je kunt hiervoor je account behouden. Mocht Pakketmail het net niet zijn voor je, activeer je MyParcel weer. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @Bij de Toesebol Wij verzenden ook met MyParcel en we halen ook de 249 pakketten niet.
Prijs is dan € 6,05 excl. btw en € 7,32 incl. de btw.
Ben zelf aan het kijken naar Keendelivery.
Die hebben interessante tarieven en meerdere vervoerders.
Ben er nog niet helemaal uit hoe e.e.a. werkt.
Misschien ook iets voor jou? Zij werken ook met Mijnwebwinkel dus dat is wel prettig.
Groet, Dieni

Reputatie 6
Badge +8

Wij verzonden eerst via Logxstar. Maar ook om een lagere prijs te krijgen zijn we 16-3-2020 overgestapt naar pakketmail. En wij hebben tot op heden nog geen problemen ondervonden. Het systeem is wel wat basic maar het werkt goed met MWW

Groetjes Robert, 

Reputatie 3
Badge +2

MyParcel is van PostNL en daar kom je DHL niet tegen, maar via Sendcloud kun je zowel via PostNL als DHL verzenden. Als je een laag volume hebt betaal je 6 euro excl btw voor PostNL en 5,65 voor DHL. Ook Shops United is van PostNL maar biedt DHL aan. Beide zijn ook gewoon partner van Mijnwebwinkel. Heb je daar wat aan?

Reageer