Beantwoord

Vastlopen bestelproces

  • 11 November 2021
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Wij kregen een berichtje van een klant dat zij in het bestelproces vastlopen. 

Als zij hun bestelling willen afronden, kunnen zij wel kiezen voor een Postnl afhaalpunt maar zij kunnen niet hun eigen adresgegevens invullen en niet verder voor het betalen. 

Er staat : er ging ets mis, probeer het opnieuw.” 

 

Wat gaat er niet goed? 

icon

Beste antwoord door Arjan 11 November 2021, 16:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5

Goedemiddag,

Ik zie dat de Klarna-checkout niet wordt ingeladen in je shop. Ik heb even contact opgenomen met Klarna om te kijken waar dit aan ligt. We nemen even per e-mail contact met je op als we hier meer informatie over hebben.  Eventueel zou je in de tussentijd gebruik kunnen maken van een van de andere betaalproviders.

Reageer