Beantwoord

Uitleg bestelproces

  • 14 januari 2021
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Badge +1

Haii, 

 

Ik heb een vraag betreffend het bestelproces. Vooral wat er gebeurd na de betaling. Ontvangen klanten na succesvolle betaling automatisch een orderbevestiging met factuur? Of moet je die zelf handmatig doorsturen? Zo ja, hoe werkt dit? En kun je ergens zien hoe deze mail eruit ziet qua vormgeving? En zodra het pakket op de post gedaan is, hoe ontvangen de klanten dan de track&trace code, of gaat dit ook automatisch? 

 

Alvast bedankt :) 

Groetjes,

Manon&Deborah

icon

Beste antwoord door Michel vG 14 januari 2021, 20:16

Als je een order ontvangt zet je deze in het dashboard als betaald. Als je dit doet krijg je een scherm met bevestiging sturen en een schuifje waar je dan meteen de factuur mee kunt sturen. Hoe de factuur eruit ziet kun je zien door deze af te drukken, dat kan ook bij de order in het dashboard. Zit een knop voor pakbon genereren en daarnaast een voor de factuur.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Als je een order ontvangt zet je deze in het dashboard als betaald. Als je dit doet krijg je een scherm met bevestiging sturen en een schuifje waar je dan meteen de factuur mee kunt sturen. Hoe de factuur eruit ziet kun je zien door deze af te drukken, dat kan ook bij de order in het dashboard. Zit een knop voor pakbon genereren en daarnaast een voor de factuur.

Badge +1

@Michel vG duidelijk, dankjewel!

Reageer