Beantwoord

Testorder werkt niet

• 16 August 2021
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Hallo, mijn webwinkel (www.aquensis) is volledig ingevuld met informatie en artikelen, betaalmethode (Klarna) en verzendopties zijn ingevuld etc. Wil graag snel online!

Nu heb ik meerdere testorders geplaatst, waarbij ik alle stappen van de winkelwagen kan doorlopen tot en met de keuze voor een betaalmethode. Na het op akkoord klikken wordt de melding ‘je bestelling wordt afgerond’ weergegeven en keer ik automatisch terug naar de homepagina. De bestelling blijft (ongeachte welke betaalmethode) echter in de winkelwagen staan, ik krijg geen e-mail dat mijn bestelling gelukt is, en zie tevens geen order in mijn dashboard.

Wie heeft hier ervaring mee? Wat gaat er mis / kan ik hieraan doen?
Alvast dank! Vriendelijke groet, Rutger 

icon

Beste antwoord door Ebbe 17 August 2021, 12:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Activatie van klarna duurt een aantal dagen, ik weet niet of dit van invloed is op testorders.

Reputatie 5
Badge +6

Ik denk dat je inderdaad even moet controleren bij je betaalmethodes of Klarna al actief is. Bij mij was dat binnen een dag.

Als Klarna al actief is is het enige wat ik kan bedenken dat het niet lukt omdat je winkel nog niet geopend is? Maar misschien dat @Ebbe dit weet of dat invloed heeft.

Hoi, bedankt voor de reactie. Gek genoeg niks gewijzigd, en nu lijken de test orders wel door te komen. Blijven testen. Vr gr Rutger

Reputatie 7
Badge +16

@rvanaken Ik heb net succesvol een testorder bij in jouw shop geplaatst (order T-3). Kom jij, als je de order bevestigd op een roze pagina waarop je op ‘deny’ of ‘approve’ kunt klikken? 

Reageer