Testers gezocht voor nieuwe functie "Bewaar voor later"

• Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag!

Zo vlak voor het weekend hebben we wat moois te delen. In de komende weken gaan we een nieuwe functie in bèta lanceren: Bewaar voor later.

Met deze functie kan je je klanten producten laten opslaan in een lijst die opgeslagen wordt in hun klantaccount. Daarmee vervalt deze niet door verlopen cookies, sessies, etc. De perfecte manier op klanten voor een langere tijd aan je te binden.

Om de functie soepel te lanceren zoeken we winkeliers die in deze bèta periode willen helpen de functie te testen. De functie is na lancering alleen beschikbaar voor PREMIUM, maar tijdens de bèta periode willen we PRO winkeliers ook de kans geven om te snuffelen aan de functie. Ook is het nodig om klantaccounts aan te bieden in je winkel, deze zijn nodig om de functionaliteit te kunnen activeren.

Aanmelden kan bij Ebbe, of gewoon in de comments!

Fijn weekend!

Bart

54 reacties

Reputatie 7
Badge +16

We gaan deze ochtend de functie activeren bij alle aanmelders. Je ontvangt van mij een mail zodra dat is gedaan. Verder is er een nieuw topic aangemaakt waar je de feedback kwijt kunt. Dit topic vind je hier → 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

:loudspeaker:GOED NIEUWS:loudspeaker: 

Deze week kunnen we gaan beginnen met het testen van de functie ‘Bewaar voor later’. Iedereen die zich heeft aangemeld voor het testen ontvangt van mij - zodra het live staat - een bericht. Ook open ik een nieuw topic waar je de feedback door kunt geven. Dit topic deel ik later ook hier. 

Nog even geduld, het is er bijna. 

Groet,
Ebbe

Hallo, zouden wij mee kunnen doen aan de test? Dank!

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb dat toen ook gevragen en wat ik ervan begreep kunnen wij dat nu nog niet zien. Misschien dat dat in de toekomst komt.

Reputatie 6
Badge +7

Kun je bij deze functie ook zien welke artikelen mensen als favorieten aanvinken?

Je mag me zeker aanmelden!  BVD

www.DeSmaakBeleving.nl

Wij willen ook graag meedoen met testen.

Groetjes Korneliya  /Profnails

Reputatie 3
Badge +3

Tijdens het (intern) testen van de functie zijn we tegen een bug aangelopen die eerst opgelost moet worden. Op Apple apparaten werkt de bewaar voor later optie nog niet goed. Dit heeft te maken met het cookie beleid van Apple. De oplossing is bedacht en gaat gemaakt worden. Daarna moet het nog getoetst en door ons getest worden. Ik verwacht dat we in de 2e helft van juni kunnen starten met de béta test. Nog even geduld. 

Groet,
Ebbe

Hi Ebbe, als het nog kan testen wij ook graag mee zodra beschikbaar voor betatest! Thanks alvast en groeten, Rick

Ik doe ook graag mee.

groovyrecords.nl

Erik Ramaker den Ouden

Badge

Wij testen graag mee.

Reputatie 7
Badge +10

Wat interessant kan zijn in een PREMIUM pakket is ook het gebruik van meer filters (bij PRO kun je er maar 4 gebruiken). Daarnaast kun je ook een onbeperkt aantal artikelen toevoegen, en staat onderin je webshop niet meer het tekstje over Mijnwebwinkel. Dus het is niet zo dat er helemaal niets extra aan opties voor je shop in zitten. :blush:

Bedankt voor je reactie. Dat wist ik ook wel, maar ik maak zelf geen gebruik van filters en ik heb bij lange na niet zoveel producten dat ik PREMIUM hoef te kiezen. De grootste feature van PREMIUM blijft de Kassa App in mijn ogen.

Maar ik blijf erbij dat ik zo'n belangrijke feature als een Wishlist niet voor de PRO klanten beschikbaar komt. Een verdubbeling van je maandelijkse kosten vind ik nogal wat, om het wensenlijstje te krijgen. Dus ik vind het erg jammer.

Verder is ook nog niet te zien welke andere features er in de maak zijn, want dat valt uit de roadmap niet op te maken. Dus ik wacht nog wel wat langer af. Het is al lang fijn dat die winkelwagen tijdens het winkelen binnen 15 minuten niet meer leeggemaakt wordt #countyourblessings dan maar ;-)

Eens, het verschil van de verdubbeling qua prijs weegt niet op tegen de extra functies. Maar ik verwacht dat er in de toekomst meer updates komen alleen voor het premium pakket. 

Reputatie 1
Badge

Mag ik me ook nog aanmelden voor de Beta-test? :-)

Reputatie 7
Badge +16

Tijdens het (intern) testen van de functie zijn we tegen een bug aangelopen die eerst opgelost moet worden. Op Apple apparaten werkt de bewaar voor later optie nog niet goed. Dit heeft te maken met het cookie beleid van Apple. De oplossing is bedacht en gaat gemaakt worden. Daarna moet het nog getoetst en door ons getest worden. Ik verwacht dat we in de 2e helft van juni kunnen starten met de béta test. Nog even geduld. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge

Wat interessant kan zijn in een PREMIUM pakket is ook het gebruik van meer filters (bij PRO kun je er maar 4 gebruiken). Daarnaast kun je ook een onbeperkt aantal artikelen toevoegen, en staat onderin je webshop niet meer het tekstje over Mijnwebwinkel. Dus het is niet zo dat er helemaal niets extra aan opties voor je shop in zitten. :blush:

Bedankt voor je reactie. Dat wist ik ook wel, maar ik maak zelf geen gebruik van filters en ik heb bij lange na niet zoveel producten dat ik PREMIUM hoef te kiezen. De grootste feature van PREMIUM blijft de Kassa App in mijn ogen.

Maar ik blijf erbij dat ik zo'n belangrijke feature als een Wishlist niet voor de PRO klanten beschikbaar komt. Een verdubbeling van je maandelijkse kosten vind ik nogal wat, om het wensenlijstje te krijgen. Dus ik vind het erg jammer.

Verder is ook nog niet te zien welke andere features er in de maak zijn, want dat valt uit de roadmap niet op te maken. Dus ik wacht nog wel wat langer af. Het is al lang fijn dat die winkelwagen tijdens het winkelen binnen 15 minuten niet meer leeggemaakt wordt #countyourblessings dan maar ;-)

Reputatie 7
Badge +16

@Johan het zit zeker nog niet veel. De test is alleen nog niet gestart. Ik breng iedereen op de hoogte als de test van start gaat. Nog even geduld.

Goed weekend! 

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Ebbe ik had gevraagd mee te testen. Maar moet ik hier nog wat voor activeren? Of zit het vol? Dank, Johan Multihobby.nl

Reputatie 7
Badge +9

Ik was superblij toen ik de aankondiging zag voor het Wensenlijstje, daarna superteleurgesteld dat het alleen voor PREMIUM-klanten wordt… Ik heb alleen een webshop, dus ik hoef geen kassa app én ik heb zelf al een iZettle systeem (dus niet echt nuttig cadeautje bij upgrade).

Waarom zou ik voor PREMIUM het dubbele betalen, als er geen extra optie voor de webshop inzitten? Er staan nog honderden verbeteringen open in de Backlog, maar niets daarvan krijg je als je het duurste pakket betaald… zoals bulkbewerking van items, het normaal kunnen uitgeven van cadeaubonnen (zonder dat je een kortingscode hoeft te maken en daardoor btw-problemen krijgt).

Fijn dat de functie er komt, maar een lekkere dooie mus dus… In deze financieel zwaardere tijden ga ik niet upgraden naar PREMIUM. Helaas…

Tip: breng alleen de verbeteringen voor de kassa app voor het PREMIUM pakket uit, dat is namelijk wat je ook echt gebruikt als je PREMIUM hebt...

Reputatie 1
Badge

Wij willen ook nog wel testen als dat nog nodig is. Is een mooie aanvulling in onze winkel. 

www.creamijn.nl

Reputatie 1
Badge

Ik was superblij toen ik de aankondiging zag voor het Wensenlijstje, daarna superteleurgesteld dat het alleen voor PREMIUM-klanten wordt… Ik heb alleen een webshop, dus ik hoef geen kassa app én ik heb zelf al een iZettle systeem (dus niet echt nuttig cadeautje bij upgrade).

Waarom zou ik voor PREMIUM het dubbele betalen, als er geen extra optie voor de webshop inzitten? Er staan nog honderden verbeteringen open in de Backlog, maar niets daarvan krijg je als je het duurste pakket betaald… zoals bulkbewerking van items, het normaal kunnen uitgeven van cadeaubonnen (zonder dat je een kortingscode hoeft te maken en daardoor btw-problemen krijgt).

Fijn dat de functie er komt, maar een lekkere dooie mus dus… In deze financieel zwaardere tijden ga ik niet upgraden naar PREMIUM. Helaas…

Tip: breng alleen de verbeteringen voor de kassa app voor het PREMIUM pakket uit, dat is namelijk wat je ook echt gebruikt als je PREMIUM hebt...

Reputatie 1
Badge +2

Hi bart,

wij zijn nog niet live ( verwachting over 2 weken ) maar willen graag meetesten als het kan. Wij hebben een premium account en vinden deze functie zeker een goede toevoeging. Grt Ellen 

Reputatie 1
Badge +2

Goedemiddag!

Zo vlak voor het weekend hebben we wat moois te delen. In de komende weken gaan we een nieuwe functie in bèta lanceren: Bewaar voor later.

Met deze functie kan je je klanten producten laten opslaan in een lijst die opgeslagen wordt in hun klantaccount. Daarmee vervalt deze niet door verlopen cookies, sessies, etc. De perfecte manier op klanten voor een langere tijd aan je te binden.

Om de functie soepel te lanceren zoeken we winkeliers die in deze bèta periode willen helpen de functie te testen. De functie is na lancering alleen beschikbaar voor PREMIUM, maar tijdens de bèta periode willen we PRO winkeliers ook de kans geven om te snuffelen aan de functie. Ook is het nodig om klantaccounts aan te bieden in je winkel, deze zijn nodig om de functionaliteit te kunnen activeren.

Fijn weekend!

Bart

Hi bart,

wij zijn nog niet live ( verwachting over 2 weken ) maar willen graag meetesten als het kan. Wij hebben een premium account en vinden deze functie zeker een goede toevoeging. Grt Ellen 

Reputatie 4
Badge +6

Multihobby wil ook graag meedoen! :-)

Reputatie 4
Badge +6

Als het kan wil ik wel meedoen @Ebbe (multihobby)

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag!

Fijn weekend!

Bart

Ik wil hier wel even op reageren hoor.

Ik erger me dood, want iedere keer worden we blij gemaakt met een dode mus welke zoals al voorspeld wanneer je begint te lezen, uiteindelijk alwéér alleen voor PREMIUM leden bedoelt is.

Het lijkt er zo langzamerhand op dat we straks haast net zoveel (weinig) dezelfde mogelijkheden hebben als de gratis versie. Maar daar neem je toch geen PRO account voor?

Dat er verschillen moeten zijn snap ik, maar doe dan b.v. alle extra voordelen voor kassa mogelijkheden voor de leden die een winkel naast hun webshop hebben en hier zo er hun voordeel mee doen in het PREMIUM pakket en zet zo niet alle andere leden/pakketten buiten spel. Geef ze tijdig een keuze en niet eerst klanten binnenhalen om vervolgens ze met allerlei ‘extra lekkere dingetjes’ naar een duurder pakket te loodsen!

Ik wordt zo langzamerhand ook doodziek van al die storingen van jullie door de jaren heen en ik zeg ook niet dat ik gecompenseerd wil worden ‘omdat ik een PRO pakket heb wat een beetje extra mogelijkheden heeft’! Storing ‘alla’ maar zoveel als bij jullie voorbij komen…..

Dáár mogen jullie wel eens wat meer aandacht aan schenken. In plaats van dat je betalende leden (klanten!) in de toekomst buiten spel zet, door ze om nog een beetje ‘eigentijdse’ webshop te kunnen runnen dwingt om zo het PREMIUM pakket te nemen!

(En jullie community werkt ook niet goed, want iedere keer als ik inlog pakt hij het wachtwoord niet en moet iedere keer het wachtwoord veranderen)! 

Reputatie 5
Badge +6

Valt er al iets te testen ?

Reageer