Testers gezocht voor nieuwe functie "Bewaar voor later"

• Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag!

Zo vlak voor het weekend hebben we wat moois te delen. In de komende weken gaan we een nieuwe functie in bèta lanceren: Bewaar voor later.

Met deze functie kan je je klanten producten laten opslaan in een lijst die opgeslagen wordt in hun klantaccount. Daarmee vervalt deze niet door verlopen cookies, sessies, etc. De perfecte manier op klanten voor een langere tijd aan je te binden.

Om de functie soepel te lanceren zoeken we winkeliers die in deze bèta periode willen helpen de functie te testen. De functie is na lancering alleen beschikbaar voor PREMIUM, maar tijdens de bèta periode willen we PRO winkeliers ook de kans geven om te snuffelen aan de functie. Ook is het nodig om klantaccounts aan te bieden in je winkel, deze zijn nodig om de functionaliteit te kunnen activeren.

Aanmelden kan bij Ebbe, of gewoon in de comments!

Fijn weekend!

Bart

54 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik dacht eerst ohhh yes!!!!! en toen las ik verder, dat de PRO en PREMIUM het kan gaan testen, ook helemaal leuk. 
En dan lees je nog een stukje verder en dan is het alleen maar voor PREMIUM….
Beetje jammer weer. 
Dit zou gewoon een standaard functie moeten zijn.

Reputatie 1
Badge

Lijkt mij een leuke functie, die wil ik als PRO-er wel.

HEEEEEL jammer dat die na de test fase niet ook voor PRO aangeboden wordt! De meeste mensen met PRO hebben alleen een webshop en geen fysieke winkel ernaast. Ik snap de ‘discriminatie’ niet? Wat is de reden dat PRO het niet aangeboden krijgt?

Reputatie 7
Badge +16

Bij het een duurder (PREMIUM) pakket horen geavanceerde functies. Het is logisch om te differentiëren binnen de pakketten die je aanbiedt. Kijk maar eens om je heen bij verschillende aanbieders van abonnementen. Hoe duurder het pakket hoe meer functies je krijgt. 

Reputatie 3
Badge

Ben wel teleurgesteld. Vind het ook wel een beetje misleidend dat jullie dit niet eerder kenbaar hebben gemaakt toen jullie aangaven ermee bezig te zijn. Ik had de functie graag willen aanbieden, maar ik vind het persoonlijk een beetje ver gaan om het dubbele te gaan betalen voor die ene functie. Heel jammer.

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil graag mee testen!

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil ook graag helpenmet testen

Ooooh wat jammer, die functionaliteit zou zo'n mooie toevoeging zijn aan Mijnwinkel webshops.
Maar alleen voor premium gebruikers     :-(

Ik begrijp dat hoe duurder een abonnement is hoe uitgebreider en geavanceerder de functionaliteiten zijn. Maar heel eerlijk gezegd vind ik deze functionaliteit tegenwoordig al best wel basic en zou daarom ook niet misstaan bij de lager geprijsde abonnementen.

Heel jammer dus dat wij met onze 2 “pro” webshops niet mee kunnen doen (na de beta). Dan ook maar niet meedoen met deze beta, want dan maken wij onze klanten blij met een dooie mus … 

Met vriendelijke groet,
Anouk en Jeanet Janssen
https://www.sisalla.nl
https://www.krekwakwou.nl

Reputatie 3
Badge +2

Ik begin met lezen en denk toppie eindelijk.

Dan lees je verder en zie je dat het alleen voor premium is.

Gevalletje iemand blij maken met een dooie mus.

Testen heeft dan ook geen zin

#wateendomperzeg

Teleurstelling dat alleen voor premium is, hoeft van mij testen in de pro ook niet, waarom zou ik...

Reputatie 1
Badge

Ik wil wel mee doen aan de testfase trouwens

Reputatie 7
Badge +8

Ik wil wel mee testen. Even om alle niet premium gebruikers bij te staan. Kunnen zulke extra functies niet modulair worden aangeboden? Dan kan ook een webshop starter met een fysieke winkel bv de kassa app gebruiken voor een kleine meerprijs of de bewaar voor later functie.

Reputatie 5
Badge +6

Ik wil graag mee testen … gebruikers van mijn shop willen graag artikelen selecteren en bewaren in een lijst … ik ben benieuwd naar de werking … en ik hoop dat ik in een klant account kan kijken om te zien wat er geselecteerd is.

Ja leuk om als pro webshop gebruiker dit uit te gaan testen! Mocht er veel gebruik van gemaakt worden, stap ik misschien wel over naar een premium account. Mooie kans om dit uit te proberen :sunglasses:

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil graag mee testen.

Ik ben op dit moment PRO gebruiken maar wil graag ervaren hoe deze nieuwe functionaliteit eruit ziet. Met name ook of de opgeslagen wensen voor mij zichtbaar zijn in de klant account. 

Misschien is het de overstap naar Premium waard.

Ik vind het ook niet zo netjes van MWW dat het niet voor PRO is; ik ben sinds 2006 trouwe klant bij MijnWebwinkel (voor het MyOnlineStore werd).  Dus zeker eens met Miranda bijv..

Eerlijk is eerlijk: de prijzen zijn jarenlang niet verhoogd, maar nu redelijk kort na elkaar al 2x, met in bijv. in juli 2019 nog 19 euro ex btw per maand en nu al 24 euro per maand ex btw, voor PRO, dat is nogal! En dan veel functies niet krijgen is niet zo mooi. Dat PREMIUM is echt veel te duur voor mensen met (alleen) (nog) een webshop. Verder ben ik best wel te spreken over MWW, je krijgt altijd netjes antwoord, al worden mijn vragen/problemen lang niet altijd opgelost, of maar half, of ik moet dagenlang en dan weken aaneen mijn hele webshop “omgooien” om alles weer keurig en goed werkend te krijgen. Ik heb het dan over keuzelijsten met matenkeuzes omzetten.

Ik ben nu al te lang klant om ergens anders naar toe te gaan en “opnieuw” te beginnen, en ik heb geen ervaring met andere platforms, maar ik vond MWW vroeger veel fijner werken, minder duur en minder ingewikkeld. Zal wel aan mij liggen, maar toch…. dus Alex, denk hier eens over na. Hiervoor “kennen” wij elkaar toch al echt te lang…. En soms denk ik: waar doe ik het eigenlijk allemaal voor ;-)

José  www.lingerieenzo.nl

Reputatie 6
Badge +7

Ik wil wel mee testen. Even om alle niet premium gebruikers bij te staan. Kunnen zulke extra functies niet modulair worden aangeboden? Dan kan ook een webshop starter met een fysieke winkel bv de kassa app gebruiken voor een kleine meerprijs of de bewaar voor later functie.

Dat lijkt mij een prima idee! Ik wil best iets betalen voor een extra functie maar met 5 webshops het dubbele gaan betalen gaat mij echt te ver.

Reputatie 1
Badge +1

Een mooie toevoeging, alleen jammer dat de functie niet voor Pro gebruikers is.
Zou het niet mogelijk zijn voor meerprijs?

Ik zou wel graag mee willen testen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil ook graag mee testen! Top dat deze functie (eindelijk) komt.

Reputatie 3
Badge +4

Goedemiddag!

Zo vlak voor het weekend hebben we wat moois te delen. In de komende weken gaan we een nieuwe functie in bèta lanceren: Bewaar voor later.

Met deze functie kan je je klanten producten laten opslaan in een lijst die opgeslagen wordt in hun klantaccount. Daarmee vervalt deze niet door verlopen cookies, sessies, etc. De perfecte manier op klanten voor een langere tijd aan je te binden.

Om de functie soepel te lanceren zoeken we winkeliers die in deze bèta periode willen helpen de functie te testen. De functie is na lancering alleen beschikbaar voor PREMIUM, maar tijdens de bèta periode willen we PRO winkeliers ook de kans geven om te snuffelen aan de functie. Ook is het nodig om klantaccounts aan te bieden in je winkel, deze zijn nodig om de functionaliteit te kunnen activeren.

Fijn weekend!

Bart

Ik zou graag mee willen testen!

Yvonne, www.ruiterkids.nl

Goedemiddag!

Fijn weekend!

Bart

Supergaaf! Ik wil wel helpen testen!

Wij melden ons graag aan!

www.huistuinentafelzeil.nl 

Reputatie 5
Badge +6

Ik help ook graag!

www.panzer-shop.nl

Reputatie 3
Badge +3

Voor ons is een upgrade naar premium voor alleen deze fijne functionaliteit een stap te ver. De overige premium functies zijn voor ons niet nodig.
Misschien nog een stap tussen pro en premium in bouwen? Of idd een modulair systeem.

Deze functionaliteit is wel een plus om te hebben!

Badge

Wij willen ook graag meedoen als dit nog kan!

www.draakjesenboefjes.nl

Wij testen ook graag mee . Erg blij met deze functie!

Reageer